AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Jeg har ikke noe liv og spiller mer enn jeg burde. Er det mulig å skjule at jeg spiller så de på vennelista ikke ser det? Vil fortsatt kunne spille online mot randoms. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Tror ikke du kan skjule at du er pålogget, men mener det skal gå an å sette status til "unavailable". Da tror de kanskje at playstationen står på, men at du ikke er tilstede og at du ikke spiller. Eventuelt kan du sette opp en konto til, hvor du ikke legger til noen i vennelista. Eventuelt slutte å bry deg om hva de måtte tenke ;-)
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Tror ikke du kan skjule at du er pålogget, men mener det skal gå an å sette status til "unavailable". Da tror de kanskje at playstationen står på, men at du ikke er tilstede og at du ikke spiller. Eventuelt kan du sette opp en konto til, hvor du ikke legger til noen i vennelista. Eventuelt slutte å bry deg om hva de måtte tenke ;-) Det er også et poeng at de ikke skal få opp hvilket spill jeg spiller, holder det da å være unavailable? Hvor velger jeg det? Hvis jeg oppretter en ny konto, kan jeg da spille et bestemt spill videre som normalt og fortsette der jeg slapp?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Opprettet en ny bruker og prøvde å starte opp, men får meldingen: "For å få tilgang til online-funksjonene til dette spillet må du være logget på med playstation network-kontoen din tilkoblet *produsent*s servere".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå