Gjest Guilty Skrevet 29. april 2012 #21 Skrevet 29. april 2012 1. Hvor har du piercing? Navelen 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? Jeg har hatt i nesa, snakebites og 3 i hvert øre. Nå har jeg bare en(navelen). 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? Navelen gjorde mins vondt. Nesa gjorde mest vondt. 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Har lyst på fler i ørene igjen og i brystvorta
Aeternitas Skrevet 3. mai 2012 #22 Skrevet 3. mai 2012 1. Hvor har du piercing? I brystvortene, navelen og i tunga. 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? Har da 4, har hatt og tatt ut 2 til. 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? Mest vondt var madonna/brystvortene. Sykt vondt. Tunga minst vondt, kjente det så vidt. 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Nei, jeg begynner å bli for gammel, syns liksom piercing er for ungdommer.
Stueloff Skrevet 3. mai 2012 #23 Skrevet 3. mai 2012 1. Hvor har du piercing? brystvortene, kinnene og ørene (øreflippene, en helix og en industrial). 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? Har hatt i nesen og en vertical labret, nå har jeg kun de som står over. 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? Kinnene var desidert verst, brystvortene grenset nesten til behagelig. 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Vil gjerne ha flere i ørene også prøver jeg å bestemme meg om jeg vil ha en medusa eller en septum. Bridge hadde og vært kult, men det tør jeg ikke pga arr.
hakunamatata Skrevet 3. mai 2012 #24 Skrevet 3. mai 2012 1. Hvor har du piercing? Jeg har idag en i hver øreflipp, tragnus og navelen. 2. Hvor mane har du hatt/hvor mange har du? Har idag 4. Har tidligere hatt i tunga, i helix, to til i øreflippen, nesa og på siden i underleppa 3. Hvem av dem gjorde mest vont og minst vondt? Mest vondt var i navelen. Er ekstremt kilen så spente magen så mye når han skulle stikke for ikke å bryte ut i latter. Minst vondt var i tunga. 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Jeg vil ha flere i ørene, kanskje ta i tunga igjen.
gohege Skrevet 3. mai 2012 #25 Skrevet 3. mai 2012 1. Hvor har du piercing? Har i navlen, samt i begge ørene om det teller? 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? En om man bare teller navlepiercingen. 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? Navlepiercingen gjorde ikke så vondt der og da, men jeg slet litt de neste dagene da huden rundt var veldig øm. 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Jeg hadde bare en drøm, og det var piercing i navlen og det gikk faktisk i oppfyllelse! Kan virkelig si at jeg elsker den! Kan egentlig ikke fordra piercinger andre steder, spesielt ikke i brystvorter, tunga eller i øyenbrynet.
cherioo21 Skrevet 3. mai 2012 #26 Skrevet 3. mai 2012 Hei! Har et par spørsmål til dere som har eller har hatt piercing! 1. Hvor har du piercing? i begge kinna, medusa, septum vertikale i begge brystvorter, navelen, 8mm i øreflippene og to i tunga 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? hvor mange jeg har hatt orker jeg ikke telle over, men det er en del. og fler blir det med tia, begynte når jeg var 12år. 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? *hvilken* brystvortene er de mest smertefulle jeg har tatt. minst, husker jeg ikke. 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? skal ha en til i tunga, vil ha en ring i ene nesevinge. lyst på en til i hver brystvorte, underleppe, noen i ørene(men det tør jeg nok aldri å gjør).. hmm.. mye jeg har lyst på altså. =) Og hva syns du generelt om piercinger? jeg elsker de. ^^, og kommer til å holde på de så lenge jeg kan. 1
VolvoLinda Skrevet 3. mai 2012 #27 Skrevet 3. mai 2012 Hei! Har et par spørsmål til dere som har eller har hatt piercing! 1. Hvor har du piercing? 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Og hva syns du generelt om piercinger? 1. Har trukket en gjennom øret (var i utgangspunktet ei fyllegreie, nå har jeg to vanlige øredobber i samme hullet). 2. Har hatt i navlen tidligere, nå har jeg bare den i øret, om den teller. 3. Den i navlen gjorde ikke vondt i det hele tatt, og den i øret ble jo trukket gjennom det vanlige hullet for øredobber, så det burde nok ha gjort vondt, men som sagt, en dum fyllegreie, så kjente det nesten ikke. Dagen etter derimot.. Ikke gjør det når du har drikki, i alle fall! 4. Har lyst til å ta opp igjen den i navlen og i tunga
cherioo21 Skrevet 3. mai 2012 #28 Skrevet 3. mai 2012 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? Kinnene var desidert verst, brystvortene grenset nesten til behagelig. seriøst? jeg skreik skikkelig når brystvortene mine ble tatt, ynka og ga noen lyder når jeg tok kinna. ville heller tatt kinna igjen enn brystvortene, kan ikke beskrive hvor ille jeg synes de var jeg
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #29 Skrevet 3. mai 2012 1. Hvor har du piercing? Underlippen på høgre side + 4 i øret 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? Har hatt 2 piercinger og 5 i øret 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? Synes ingen av de var spesielt ondt 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Har veldig lyst på piercing i tungen og brystvortene og navelen men tror ikke jeg kommer til å ta flere Og hva syns du generelt om piercinger? Jeg eeeeeelsker piercinger og synes det er nydelig både på gutter og jenter. Borsett fra overlippen (madonna?) Det syns jeg er forferdelig stygt.
Stueloff Skrevet 4. mai 2012 #30 Skrevet 4. mai 2012 seriøst? jeg skreik skikkelig når brystvortene mine ble tatt, ynka og ga noen lyder når jeg tok kinna. ville heller tatt kinna igjen enn brystvortene, kan ikke beskrive hvor ille jeg synes de var jeg Jepp. Men jeg har ikke særlig følsomme brystvorter.
puffy123 Skrevet 4. mai 2012 #31 Skrevet 4. mai 2012 1. Hvor har du piercing? Tungespissen, navlen, medusa (midt på overleppa) 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? Har hatt en noraml tungepiercing, dvs ganke midt på tungen. Tok denne i juni 2011, og tok den i tungespissen 1 februar i år, men siden det var ubehagelig med to tok jeg ut den bakerste for noen uker siden. Har også hatt mange oppover i ørene men disse har jeg enten mistet eller tatt ut.. Har også hatt i navlen en gang tidligere 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? Det er så forskjellig hvordan smerten er.. I navlen synes jeg det kjentes ut som at jeg skulle sprenge husker jeg, men den tok jeg for så mange år siden at jeg ikke husker det mener denne var minst vondt. Den første jeg tok i tunga var heller ikke så vond, kjentes ut som at noen kløp meg i tunga, hovnet veldig opp men klarte å spise. Den vondeste.. vell da står det mellom tungespissen (som var helt sykelig vondt i forhold til vanlig tunge) og medusa. Tok disse samtidig.. ikke å anbefale. Da jeg tok den første i tunga spiste jeg jo greit, men den ytterste klarte jeg ikke engang få i meg silet blomkålsuppe selvom den var kald. 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? nei Og hva syns du generelt om piercinger? Jeg synes det er pent om det kler personen, og liker spesielt godt ansiktspiercinger Men jeg synes det må se vakkert ut, og endel mennesker burde bare ta en titt i speilet og innse at de ikke kler piercingene sine.. den største feilen er vell folk som plastkuler med neonfarger i ansiktet, og de med for store piercingkuler. Det skal etter min mening være diskret og lite, elegant på en måte! haha, det er mulig å få til
domino2 Skrevet 18. mai 2012 #32 Skrevet 18. mai 2012 1. Hvor har du piercing? Tunga og navlen 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? To 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? Ingen gjorde vondt, men tunga kjente jeg hvertfall, hehe 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Hmm.. Brystvorta frister, kanskje det blir med tiden! Og hva syns du generelt om piercinger? Det er fint, så lenge et ikke er på ekstreme plasser (midt i panna, gjennom kinnet, etc)..
Jadzia626 Skrevet 18. mai 2012 #33 Skrevet 18. mai 2012 1. Hvor har du piercing? Vet ikke helt hvor du setter grensen mellom piercing og hull i øret, men jeg har piercinger i tragus og helix på det ene øret. Hadde også i navlen, men bare noen uker så tok jeg den ut pga infeksjon. 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? Bare de 3 i tillegg til vanlige hull i øreflippen da. 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? Tragus gjorde ganske vondt. De andre var greie. 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Vet ikke. Kanskje en liten en i nesen. Begynner å bli for gammel til piercinger egentlig, men jeg liker dem
Gjest Candy Pie Skrevet 18. mai 2012 #34 Skrevet 18. mai 2012 Hvor har du piercing? - Jeg har hatt piercing i underleppa Hvor mange har du hatt / har? - Bare en Hvilken gjorde mest vondt? - Har som sagt bare hatt i leppa. Var ikke vondt. Har du lyst på flere? Nei. Har tatt ut den jeg hadde og Hva synes du generelt om piercinger? Jeg synes det kan være fint. Men er ikke noe jeg vil ha igjen selv
Gjest uAnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #35 Skrevet 18. mai 2012 1. Hvor har du piercing? akkurat nå har jeg bare i ørene, men har hatt i tungen, navlen og mellom peke og tommelfingeren 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? da har jeg fire nå og har hatt åtte 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? Mest vondt var tungen og minst vondt var strengen under tungen 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? nei jeg skal ikke ha flere piercinger enn de jeg har i ørene Og hva syns du generelt om piercinger? bortsett fra ørene. Det er greit nok helt til man når en viss alder, etter det så er det bare harry-
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #36 Skrevet 18. mai 2012 1 og 2: Har en i hver øreflipp og septum som er i bruk. Har egentlig 6 hull tilsammen i ørene, men bruker kun 2. Har også hatt 2 nostrils, ved siden av hverandre. Labret, bridge, øyenbryn(i ca en uke, skjønner ikke hva jeg tenkte med) og medusa. 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? Nostril og septum helt klart vondest. Resten syntes jeg ikke var særlig vondt. 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Har ingen spesielle ønsker akkurat nå, men jeg syns det er fin i kinnene. Kunne også tenkt meg noen enkle i ørene. Og hva syns du generelt om piercinger? Piercinger kan være veldig fint, men det kan også være grusomt harry. Jeg liker at det ser enklest mulig ut med små, rene smykker, og ikke altfor overdrevet. Grunnen til at jeg har beholdt septum er fordi den så lett kan gjemmes(stappe oppi nesa).
Auroressa Skrevet 19. mai 2012 #37 Skrevet 19. mai 2012 Hei! Har et par spørsmål til dere som har eller har hatt piercing! 1. Hvor har du piercing? Har i ørene ( telles det? ) navelen, ene brystvorten, i navlen og i tungen. 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? Med ørene? Blir det 5 tilsammen. 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? Ørene gjorde vondest, tungen var minst vondt. 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Har lyst på i kanskje andre brystvorten og men får se litt på det, og drømmer vel om en i klitten, men det kommer jeg aldri til og tørre å gjøre, haha Og hva syns du generelt om piercinger? Stilig det, men har ikke så sansen for alt for mye i ansiktet, men alle er jo forskjellige, er jo noen som er super lekre med det.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #38 Skrevet 19. mai 2012 1. Hvor har du piercing? Ørene, tunga og oppe i leppa, tror det kalles "madonna" 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du?Har 5 hull i ørene, 1 i tunga og 1 madonna! (har tilsammen hatt 2 "madonnaer og 2 ganger i tunga!) så har 7 tilsammen, idag 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? oppe i brusken på øre gjorde mest vondt, deretter øreflippen så madonnaen, og tonga gjorde minst vondt! Kjente det såvidt! Det verste er når den er hoven og øm 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Har litt lyst og ta i naveln og nipplene!
Jolene Skrevet 19. mai 2012 #39 Skrevet 19. mai 2012 1. Hvor har du piercing? En i navel, samt helix og industrial i ørene 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? Med alt jeg har i ørene, 13. Utenom vanlig hull i ørene har jeg 6. Har hatt i nesa og håndleddet også, samt utvidet øreflipper til 3,2 mm 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? Den jeg hadde i håndleddet og å vide ut ørene 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Har litt lyst til å ta opp den jeg hadde i nesa, og ta en helix til
Gjest Bella111 Skrevet 19. mai 2012 #40 Skrevet 19. mai 2012 Hei! Har et par spørsmål til dere som har eller har hatt piercing! 1. Hvor har du piercing? 2. Hvor mange har du hatt/hvor mange har du? 3. Hvem av dem gjorde mest vondt og minst vondt? 4. Har du lyst på flere/har du lyst på piercing? Hvor? Og hva syns du generelt om piercinger? 1. i tunga. 2. 4 men har tatt ut 3. 3. navlen gjorde mest vondt.fordi venninna mi gjorde det på meg. de andre var helt greie. 4. nei jeg vil ikke ha flere holder med 1 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå