Gå til innhold

Internett på NSB - stabilt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg skal ta tog fra Oslo til Bergen og ser på NSBs hjemmeside at de reklamerer med trådløst nett.

Noen som har prøvd? Er det stabilt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk.Poppins
Skrevet

Det er helt greit til surfing osv,må nok ha litt tolmodighet noen plasser å du kan ikke se film på nettet feks mn går supert til vanlig bruk:) Hilsen ei som tar tog mye:)

• Liker 1
Skrevet

lykke til med å logge deg på, har forsøkt i over et halvt år men siden påstår jeg allerede har en bruker, noe jeg ikke har.

supporten deres skjønner ikke bæret de heller.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har prøvd tre-fire ganger på lengre strekninger mtp å jobbe ombord, men det har vært like treigt og ustabilt hver gang.

Endret av Glitnir
Gjest Tekola
Skrevet

Det går på mobilnettet, så der man ikke får dekning med mobilen, vil det også det trådløse nettet være ustabilt. Ellers fungerer det helt fint :)

Gjest Guilty
Skrevet

Synes det er veldig treigt og ustabilt jeg. Men har man litt tålmodighet og kun skal innom enkle sider på nett så fungerer det helt greit :).

AnonymBruker
Skrevet

Det faller ut i alle tunneller, så oslo-bergen er utsatt i så måte.

Skrevet

Sitter på nsb-nett nå, brukte 5 min på å laste denne sida:P Men det går i helt ok tempo på de "gode" strekningene.

Skrevet

kan vell kanskje være en gledesdreper og meddele at NSB har sperret youtube,

God tur!

Gjest Tekola
Skrevet

Men, til å være et gratis tilbud er det vel ikke noe å klage på? Det er jo tross alt det det er, ikke noe man betaler for :gjeipe:

Dessuten er det Jernbaneverket og nettleverandørene som er ansvarlige for utbyggingen av nettet, ikke NSB.

Skrevet

Det faller ut i alle tunneller, så oslo-bergen er utsatt i så måte.

Det samme er Oslo-Stavanger, syns det har vært veldig ustabilt de gangene jeg har prøvd.

Gjest alille
Skrevet

Funker greit til surfing og mail, jeg får unnagjort noen timer med KG-surfing i måneden på toget. ;) Er man utålmodig og hater at nettet faller ut innimellom bør man la vær å prøve, men hvis man vet hva man går til funker det helt greit. Jeg ble faktisk positivt overrasket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...