AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Del Skrevet 28. april 2012 Går det an å fjerne tatovering, og blir resultatet bra? Det er snakk om en stor og fargerik tatovering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Poppins Skrevet 28. april 2012 #2 Del Skrevet 28. april 2012 Hos Solid i stavanger fikk jeg fjerna min(liten,svart) for 500kr pr gang, har vært der to ganger å nå å trenger bare engang til... Jeg vil også fjerne fler(større og m farger)mn tror jg venter til d blir en bedre laser på markede:p Tror det er litt forskjellig fra person til person hvordan resultatet blir, får du lett stygge arr av sår viser det nok mer,mens feks hos meg som har så å si usynlige arr(så lenge jg ikke soler meg med sårene) så ble det veldig fint resultat PLUSS ganske så rimelig:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Poppins Skrevet 28. april 2012 #3 Del Skrevet 28. april 2012 Hos Solid i stavanger fikk jeg fjerna min(liten,svart) for 500kr pr gang, har vært der to ganger å nå å trenger bare engang til... Jeg vil også fjerne fler(større og m farger)mn tror jg venter til d blir en bedre laser på markede:p Tror det er litt forskjellig fra person til person hvordan resultatet blir, får du lett stygge arr av sår viser det nok mer,mens feks hos meg som har så å si usynlige arr(så lenge jg ikke soler meg med sårene) så ble det veldig fint resultat PLUSS ganske så rimelig:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 28. april 2012 #4 Del Skrevet 28. april 2012 Det kommer faktisk an på hvor du tok den. Sjansen for at du får fjernet hele tatoveringen og at den etterlater seg null arr er litt liten om den er såpass stor og full i farger. Om tatoveringen er dårlig og tatt av en uerfaren tatovør, kan det hende det blir enda vanskeligere. Det kommer også an på hvor hardhendt tatovøren har vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå