AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Har nylig gått til innkjøp av en badevekt. 99 kr på OBS, digital. Denne viser ca 2,5 kg mer enn to andre jeg har brukt den siste tiden. Disse er ikke digital, men har dog vist det samme. Vet ikke hvilken som kan være riktig, var ganske skuffende å veie mer på den nye vekten enn de andre. Varierer de virkelig så mye?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 dette lurer jeg også på! Hvor mye kan badevekter variere? Og spiller det noen rolle at batteriene snart er tomme? Jeg må ta dem ut, og sette de inn igjen for at den skal skru seg på..
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Det er nok du som er feitere enn du tror, tjukka.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Ikke alle badevekter starter på 0 kg. Kan bli vanskelig å sjekke siden den er digital da :/
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Det er jo ikke akkurat vanskelig å sjekke. De fleste digitalvekter har en feilmargin på ca 100g, det står på vekten. Jeg testet det faktisk ut! Jeg satte en full 1.5 liter med pepsi max på digitalvekten, og den viste 1.6 kg, ergo så stemte det.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Det er jo ikke akkurat vanskelig å sjekke. De fleste digitalvekter har en feilmargin på ca 100g, det står på vekten. Jeg testet det faktisk ut! Jeg satte en full 1.5 liter med pepsi max på digitalvekten, og den viste 1.6 kg, ergo så stemte det.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Det er jo ikke akkurat vanskelig å sjekke. De fleste digitalvekter har en feilmargin på ca 100g, det står på vekten. Jeg testet det faktisk ut! Jeg satte en full 1.5 liter med pepsi max på digitalvekten, og den viste 1.6 kg, ergo så stemte det. flaska veier vel litt?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 ikke mye tydeligvis, for når jeg plasserer to oppå så viser den 3.1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå