eplebanan Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 (endret) Jeg elsker Janis Joplin! Har hørt på henne i over ti år og blir aldri lei av låtene hennes. Min favoritt er Ball and Chain med Bigbrother And the Holding Company Og det er maaange flere favoritter. Noen andre som får en deilig følelse av å høre på Janis's musikk? Endret 28. april 2012 av eplebanan
Kala Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 jeg digger henne :D En av favorittene mine er et live-opptak der hun synger cry baby
Kala Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 (endret) Cry baby . toronto Elsker måten hun åpner seg på Også piece of my heart Piece of my heart Endret 28. april 2012 av Linber
Gjest Rosemor Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Blodfan kan jeg ikke kalle meg, men jeg liker Janis Joplin veldig godt. Hun har mange herlige sanger, blant annet "Cry Baby" som er nevnt her tidligere, men "Me and Bobby McGee" har en spesiell betydning for meg, og det har blitt min absolutte favorittlåt med henne.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Janis Hele hennes liv, og musikk, er av stor interesse for meg. Ikke få nachspiel jeg har sunget meg inn i med "Me and Bobby McGee". Men hører alltid på henne med en viss tristhet over hennes liv.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Cry baby . toronto Elsker måten hun åpner seg på Også piece of my heart Piece of my heart Ja elsker disse her selv. Helt fantastisk. 1
eplebanan Skrevet 28. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2012 Ja elsker disse her selv. Helt fantastisk. Ja hun er fantastisk! Litt tidligere:
eplebanan Skrevet 28. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2012 Janis Hele hennes liv, og musikk, er av stor interesse for meg. Ikke få nachspiel jeg har sunget meg inn i med "Me and Bobby McGee". Men hører alltid på henne med en viss tristhet over hennes liv. Ja det er en tragisk histore. Skulle ønske hun var her ennå Har jeg folk på fest, så må de alltid regne med å høre litt Janis Uansett om de liker det eller ikke
_Aries Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Jeg gjør også det! Er ett eller annet med henne som gjør med veldig rolig og avslappet. Jeg elsker hennes versjon av Me and Bobby McGee
HedvigR Skrevet 28. april 2012 #10 Skrevet 28. april 2012 Blodfan er jeg nok ikke, men liker musikken veldig, veldig godt! Vi kunne trengt flere kvinnelige musikere som Janis Joplin (har jo Dana Fuchs for tiden, hun er rå!) Som flere andre har nevnt og, så synes jeg Cry Baby er utrolig fin :D
Mr.Omg Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 Janis er den artisten som gir meg mest sommerfølelse. Elsker musikken hennes!
Mezzo Skrevet 28. april 2012 #12 Skrevet 28. april 2012 Kozmic Blues Summertime A woman left lonely One night stand ...... Der er så mange... Har vert fan i mange år! Janis AMEN!
eplebanan Skrevet 28. april 2012 Forfatter #13 Skrevet 28. april 2012 Kozmic Blues Summertime A woman left lonely One night stand ...... Der er så mange... Har vert fan i mange år! Janis AMEN! Det er så mye bra at det er vanskelig å velge. Love her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå