AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Hva er deres beste tips for å øke fruktbarheten?
Athene Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Det aller viktigste, som har mest å si for fruktbarheten, er: 1. Ikke røyke 2. Ikke drikke. 3. Normalvekt. Det som har litt å si er: - redusere sukkerinntaket - spise sunt fett, og minst mulig mettet fest - regelmessig trening - mye grønt og grovt i kostholdet. Og disse tipsene gjelder mannen like mye som kvinnen. I tillegg bør mannen unngå varme bad, tette boksershorts og så videre.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Ikke ha telefon i lommen eller laptop på fanget på hverken deg eller mannen. første gangen jeg ble gravid drakk jeg grapefruktjuice/spiste grapefrukt rundt el. hadde da prøvt i 6-7 mnd. andre gangen jeg ble gravid tok mannen omega 3 måneden før. aner jo ikke om noe av dette hjalp, men det var tips jeg fant på nettet og prøvde det bare denne ene gangen (grapefrukt lager fint miljø i livmoren, og omega3 er vistnok en stor del av byggesteinene til sædcellene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå