Gå til innhold

Hvordan er brazilianske menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en sjarmerende gutt fra Brazil som flørter fælt med meg på tiden. Merker at jeg blir litt sjarmert. Men er de noe å samle på? En venninne av meg sier de er utro og bedrar, og exen hennes fra Brazil drev med voodoo og sånn. Er det vanlig?

Dette er ikke tull, jeg vil bare ha deres råd. Vits å involvere seg?

Skrevet

Du er klar over at du kommer til å bruke sånn ca et døgn på å reise til Brasil - en vei?

Og at det kommer til å koste deg 5 - 10 tusen kroner bare i reise?

Hvis ikke så kan du jo begynne å tenke litt på det først.

AnonymBruker
Skrevet

De brazilianerene jeg har møtt, har alle prøvd og sjarmere meg og alt annet med pupper og innovertiss, selv om de har kone/samboer. For dem er det helt normalt å ha elskerinner, selv om de er gift.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han jeg har møtt bor i Norge og snakker norsk. Burde jeg be han ta løgndetektortest og aids-test kanskje? Jeg vil ikke bli såret, men han virker så god!

TS

Skrevet

Han jeg har møtt bor i Norge og snakker norsk. Burde jeg be han ta løgndetektortest og aids-test kanskje? Jeg vil ikke bli såret, men han virker så god!

TS

Løgndetektortest og aids-test høres ut som en god ide, ja.

Og det er ikke tull.

Alternativet er å ta deg veldig god tid slik at han må bevise overfor deg hva han virkelig er verdt.

Gjest Seajewel
Skrevet

Jeg hadde ikke gidda. Kjenner godt til hvordan det er. Men , ikke alle trenger å være helt like... :fnise:

Men, vil du ha en som aldri hjelper til noe som helst i huset, ikke skifter bleier eller gidder engang å gå med søpla og ligger på sofaen hele helga og ser på fotball og er mer opptatt av ditt ytre enn indre, go ahead. ;)

Gjest Tinkerbell
Skrevet (endret)

Dere forstår at dere ikke kan gre alle under en kam? At han er brasilianer gir han ikke automatisk en personlighet som en utro drittsekk. Er akkurat som å si at alle norske menn er like fordi de er norske.

TS: En norsk gutt kan bruke deg like mye som en brasilianer, du må uansett være forsiktig når du blir kjent med en ny mann(samme hvor han kommer fra). Dette gjelder ikke bare menn, venninner også!

Endret av Tinkerbell
  • Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Vet ikke men jeg kan fortelle deg hvordan Brasilianske kvinner er.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke men jeg kan fortelle deg hvordan Brasilianske kvinner er.

fortell?

Skrevet

har bare vært sammen med en fra Brasil og jeg finner ikke noe negativt med han.

Finner mer negativt med min helnorske ex ;)

Gjest Corto Maltese
Skrevet

fortell?

Etter min efaring............Ekstremt gode i senga

AnonymBruker
Skrevet

Hm litt blandede svar her. Han jeg har møtt har foreløpig bare vært grei mot meg, vi har møttes noen ganger, ikke hatt samkvem men jeg vil jo det etter hvert hehe. Det som bekymrer meg er det her voodoogreiene. Er det vanlig? Han jeg har møtt er katolikk, men exen til min venninne som kommer fra Rio drev med voodoo-forbannelser og sånt da de var sammen. Han var ganske gæren.

Er det noen her som er sammen med en brasilianer som kan svare?

Skrevet

Woodoo-forbannelser?

Jeg tror ikke det er noe "alle fra Brasil" driver med. Syns du bør være ærlgi med ham og fortelle at eksen til venninna di drev med woodo og spørre om det er noe han har et forhold til. Selv om det er vanlig å drive med woodoo i brasil, så er det ingen her som vet om din beiler driver med det.

Statistikk og generaliseringer kan si mye om tendenser, men du finner ikke ut noe som helst om akkurat HAN som beiler deg på slike grunnlag. Statistikk og generaliseringer kan vise deg ting du kanskje bør være obs på (veldig opptatt av ytre, storsjamrøm/flørt, slapp holdning til å ha elskerinner/utroskap, mannsjåvinistiske trekk og lite hjelp i hjemmet, etc) men likevel kan akkurat din beiler være verdens mest trofaste sjel som kommer til å varte deg opp fra morgen til kveld.

Så bruk stereotypiene til å ha radaren ute og til å stille spørsmål/undersøke, men for meg blir det galskap å slå fast at noen er slik eller sånn basert på stereotypier og generelle gruppetrekk. Folk er ulike individer innenfor en gruppe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere venner i Brasil og har utelukkende hatt positive erfaringer med både jentene og guttene. Guttene jeg kjenner er det virkelig ingenting vondt i.jeg var en periode i et forhold med en brasilianer og har aldri blitt så godt tatt vare på av noen, han var omsorgsfull, morsom, romantisk og vi hadde det helt fantastisk (det var avstanden, at ingen kunne flytte, ikke noe galt med forholdet som gjorde at det ble slutt.)

Så min erfaring med brasilianere er bare bra! :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...