Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal søke om aav. Er helsen som er grunnen til det.

Bor på en liten plass. Hva må legen skrive?

Han som jeg skal til på Nav er for det første ingen medisiner,dessuten nabo.

Må legen opplyse om alle diagnoser til saksbeh på nav?

Spiller det noen rolle for nav egentlig hvilke diagnose en har,så lenge legen skriver at det er best på aav?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er aav?

Trodde først det kanskje var skrivefeil og skulle være aap, men siden du har skrevet det flere ganger så er det mulig det et en fortkortelse jeg ikke kjenner til.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er aav?

Trodde først det kanskje var skrivefeil og skulle være aap, men siden du har skrevet det flere ganger så er det mulig det et en fortkortelse jeg ikke kjenner til.

Sorry,det skulle være aap. Der ser du hvor godt bevandret jeg er i navsystemet. Husker ikke hva det heter engang..................

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal søke om aav. Er helsen som er grunnen til det.

Bor på en liten plass. Hva må legen skrive?

Han som jeg skal til på Nav er for det første ingen medisiner,dessuten nabo.

Må legen opplyse om alle diagnoser til saksbeh på nav?

Spiller det noen rolle for nav egentlig hvilke diagnose en har,så lenge legen skriver at det er best på aav?

Legen skal skrive en legeerklæring som viser din funksjonsevne. NAV vil så ta stilling om du har redusert arbeidsevne på bakgrunn av de opplysningene som kommer frem. Det spiller stor rolle hva slags diagnose du har, men det aller viktigste er hva diagnosene gjør med dine mligheter til å være i jobb Det at legen skriver at du bør ha AAP er litt urelevant, da det er folketrygdloven som styrer.

Alle NAV kontor har en rådgivende lege som er med for å vurdere medisinske vilår basert på det legen din skriver. Dersom det er ugreit at naboen er saksbehandler kan du be om en annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...