Paw Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Fler som elsker stand up? Eddie Griffin - You Tell Em I Said It Gabriel Iglesias - Im Not Fat Im Fluffy Kevin Hart - Ima Grown Little Man Del gjerne show/klipp du har liggende
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Det heter faktisk rettoppognedfestligkar på norsk. I hvert fall i følge språkrådet...
Gjest frøken am Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Jeg er veldig glad i engelsk komedie, synes bl a Michael McIntyre er ekstremt bra! Og de aller fleste andre fra Apollo 2
Paw Skrevet 28. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2012 Det heter faktisk rettoppognedfestligkar på norsk. I hvert fall i følge språkrådet...
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Det heter faktisk rettoppognedfestligkar på norsk. I hvert fall i følge språkrådet... Tror jeg holder meg til det engelske før jeg svelger tunga mi. 1
Paw Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2012 Jeg er veldig glad i engelsk komedie, synes bl a Michael McIntyre er ekstremt bra! Og de aller fleste andre fra Apollo Ser på fra Apollo selv! Mye bra der innimellom. Mange bra britiske og irske komikere
Paw Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2012 Gleder meg til Dagfinn Lyngbø har show igjen på Latter i februar!
Bollocks Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 The Apollo er vel min hellige gral når det gjelder å se på "rettoppognedfestligkarer", som Jack Dee, Jo Brand og Sean Lock pluss mange, mange flere. Dette er ikke stand up, men QI er et genialt program, der mange av de kjente engelske komikerne deltar. Det kan vel beskrives som en morsommere, britisk og mer intellektuell versjon av nytt på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå