Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst, jeg er full.

Var nå på vår andre date, sånn som hun spanderte og sto i så skulle man tro vedkommende hahdee en skjult agenda.

Så, ble jeg invitert hjem?, nei

Så, tilbød hun seg å varme mmin seng?, nei

Virru værra me mæi hjem i natt?, nei, jeg spurte ikke, jeg turte ikke.

Hvor bærer dette?, jo, hun inviterte meg på fest i morgen også, men skal jeg reise?, nei, jeg tror ikke det

Først i kveld fikk jeg en klem, en klem jeg har lengtet etter evigheter, en klem sier mer enn tusen ord, den klemmen varmet mitt hjerte til uante dimensjoner.

Ditt kinn, så mykt og godt, preget av kliss fra mojitos og VB, men likevel, den klemmen reddet sannsynligvis livet mitt.

Du anser meg sannsynligvis som en venn, men uanset, jeg fikk en klem.

Er det feil av meg å ikke ville knulle deg?, min venn, jeg vil bare ha en klem til.

Greit, jeg studerte rompa di der du stabbet av gårde i en kjent alkoholpåvirket gange, men deteneste jeg vil ha er en klem til!

Takk

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Slapp av.

Det er ikke alle som har sex på andre date, det betyr ikke at hun bare vil ha deg som venn.

Jeg datet nettopp en som ble virkelig snurt og lei seg fordi jeg ikke lå med han på en date, og han skrev sånt surr som du skriver nå. Men på SMS til meg i stedet for KG. Not cool.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her kommer det enda mer "surr".

Jeg vil ha en klem til, jeg vil ha en KLEM!

Orker ikke pule, det er bare klissete og ekkelt...

En klem, kanskje en suss, noen å holde rundt, fyllerør.............

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hehe, uffda. Ja, det er godt med kroppskontakt, spesielt når man er litt full og småforelsket.

Men alle jenter over 17 har lært at det ikke er noe som heter å ta med seg en fyr hjem bare for å nusse, kose litt og sove sammen. Så om man ikke er klar for sex så tar man heller ikke med seg en fyr i senga. Spesielt ikke en småfull og småforelsket en.

På ANDRE date. Hun hadde sikkert tenkt på forhånd for at det ikke var tid for pulings helt enda, og ikke shavet leggene engang. Kanskje hun angret litt i fylla nå og shaver dem til festen i morgen.

Been there, done that. Når jeg ikke kan ta med folk hjem pga mensen eller at det ser jævlig ut hjemme eller at det ser jævlig ut nedentil. Jeg angrer som en bikkje og passer på å avtale ny tid hvor jeg skal passe på å være klar for sex.

Gå på festen i morgen du.

Og ikke bli så deppa fordi du akkurat nå lengter etter en kvinnekropp, det er bare hudsult som kommer i fylla. Fordi dere sikkert hadde en bra date. I morgen våkner du og innser dette. Og går på fest.

KLEM

• Liker 1
Skrevet

Du snakker om desperate tullinger.

Skrevet

Du snakker om desperate tullinger.

De gærne har det godt! :romeo:

Skrevet

Been there, done that. Når jeg ikke kan ta med folk hjem pga mensen eller at det ser jævlig ut hjemme eller at det ser jævlig ut nedentil. Jeg angrer som en bikkje og passer på å avtale ny tid hvor jeg skal passe på å være klar for sex.

Haha, "klar" for sex? How much could it take?

Mensen, greit nok.

Jævlig ut hjemme, who the fuck cares?

Jævlig ut nedentil, who the fuck cares? Med mindre den er full av sopp, så skal det jo mye til at den ikke duger. Hallo, liksom...

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Haha, "klar" for sex? How much could it take?

Mensen, greit nok.

Jævlig ut hjemme, who the fuck cares?

Jævlig ut nedentil, who the fuck cares? Med mindre den er full av sopp, så skal det jo mye til at den ikke duger. Hallo, liksom...

Hehe. Menn bryr seg aldri, særlig ikke når de er fulle og kåte, men en dame vil vanligvis ikke gå til sengs med en hun dater når hun har stubbete legger og det er en stund siden sist time hos vokseren.

Dere er herlige, men vi er nok litt forfengelige :fnise:

Men slapp av, du skal få kjenne på hårstubber når du har blitt sammen med henne

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...