Gå til innhold

Hva koster Yasmin p-piller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse er jo dyrere enn andre p-pillr. Hva koster de i måneden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket på resepten min. De koster 199 kr for 3 mnd. Dvs. 66 kroner i måneden.

Skrevet

Jiiiz! Svindyrt! :hakeslepp: Jeg vurderer å be legen min om lov til å bytte p-piller fra Trionetta til noe annet, ganske enkelt fordi det hadde vært gøy å få lystfølelsen tilbake.

Noe som har byttet fra Trionetta til et annet merke? Merket dere noen forskjell på hud, hår, lyst...?

Skrevet

Jeg pleier å betale 210 kr for 3 mnd-pakning med Yasmin. Det er dyrere enn mange andre p-piller ja, men jeg er veldig fornøyd og synes det er verdt det.

Gjest Seleena
Skrevet
Jiiiz! Svindyrt! :hakeslepp: Jeg vurderer å be legen min om lov til å bytte p-piller fra Trionetta til noe annet, ganske enkelt fordi det hadde vært gøy å få lystfølelsen tilbake.

Noe som har byttet fra Trionetta til et annet merke? Merket dere noen forskjell på hud, hår, lyst...?

Hei Saeria!

Eg åt Trionettapiller i 1 år og veldig ufornøyd med dei fordi eg blei deppa og fekk urein hud av dei. Då legen ba meg om å bytte om til Yasmin blei alt myykje betre og eg er berre stoorfornøyd! At dei kostar litt meir trur eg er fordi dei ikkje gir deg så urein hud som det dei andre pilleformane gjer. (Dette er eg usikker på om er sant!)

Uansett så er dei verdt det om du har mista sexlysta..... Får du ikkje den tilbake, så kan du jo berre bytte om igjen til eit billigare merke.

Alltid verdt å prøve!

Skrevet

Da jeg kjøpte en pakke Yasmin for to år siden kostet de ca 250 mener jeg. Fikk aldri begynt på dem.

Skrevet

Hei, Seleena..

Takker for rådet. Lurer på om trionetta har litt av skylden for min urene hud.. ikke så voldsomt i fjeset, men ryggen.

Tar en tur til legen jeg. Kan Yasmin pillene hjelpe på både huden og lysten, så er det verdt penga. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...