Gå til innhold

Winnie Couture..?

Aelwyn

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er noen forhandlere i norge av dette merket? Jeg VIL ha den kjolen jeg har vist dere i et annet innlegg og skulle gjerne ha prøvet den før kjøp... :D :D :D (Den med sommerfuglene på...)

Her er ny link for de som lurer:

MIN! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kjolen var jo bare råstilig da :)

Og det går an å høre med en brudesalong om de kan være behjelpelig å skaffe den.

Her i Trondheim sa en brudesalong at om det var en kjole jeg likte som de ikke hadde så kunne de være behjelpelig med å skaffe den for meg - hvis den ikke var så uhyre spesiell at den ble vanskelig å få leid ut senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa, den kjolen er virkelig fin! Gå for den. Dessverre så er jeg nesten sikker på at ingen forhandler det merket i Norge, men hør med salonger om noen vil ta den inn som foreslått over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fra Lisenett var også fin! De var kjempesøte begge to! Skjeønner hvordan du har det nå...ikke helt lett å bestemme seg, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp derfor jeg tok kontakt med Elegant Lady Bridal og hørte vedr tilgjengelighet... Hun har en i str 14 inne og som sannsynligvis er i Ivory! Er på Biblion og låner nett, da vår maskin er ute av funskjon. :roll: Om jeg evt kjøper den kjolen, så kan man jo både forstørre og forminske målene på den, så akkurat det ser jeg ikke på som det største problemet. :D :sjarmor: :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo glimmers. Husk også å søke i Danmark dersom du allikevel ikke får skaffet den..... www.sol.dk f.eks. Billig å handle der altså :lol:

Søt kjole ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!! :D Hvis jeg er riktig heldig nå, så kan jeg få den kjolen jeg vil ha på ebay til 180 dollar istedenfor 580 på hjemmesiden deres!!! Og gjett om jeg blir å slå til da... :wink: (Fikk mail fra hun som driver denne siden i dag, snille henne, og hun skulle sette den for salg i morgen/dag...Ikke sikker på de tidene Norge/USA...)

(Opprømt Lurifuxa danser rundt på gulvet nuh...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint hvis du får kjolen for bare 180 dollar.

Da bør du slå til.

Det var jo en helt nydelig kjole.

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...