Gå til innhold

Winnie Couture..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er noen forhandlere i norge av dette merket? Jeg VIL ha den kjolen jeg har vist dere i et annet innlegg og skulle gjerne ha prøvet den før kjøp... :D :D :D (Den med sommerfuglene på...)

Her er ny link for de som lurer:

MIN! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kjolen var jo bare råstilig da :)

Og det går an å høre med en brudesalong om de kan være behjelpelig å skaffe den.

Her i Trondheim sa en brudesalong at om det var en kjole jeg likte som de ikke hadde så kunne de være behjelpelig med å skaffe den for meg - hvis den ikke var så uhyre spesiell at den ble vanskelig å få leid ut senere.

Skrevet

jaaa, den kjolen er virkelig fin! Gå for den. Dessverre så er jeg nesten sikker på at ingen forhandler det merket i Norge, men hør med salonger om noen vil ta den inn som foreslått over!

Skrevet
Her er nå en som ligner litt, i hvertfall...
Skrevet

Den fra Lisenett var også fin! De var kjempesøte begge to! Skjeønner hvordan du har det nå...ikke helt lett å bestemme seg, nei!

Skrevet

Nydelig kjole.....

Syns den fra Lisenett ble litt.... jeg vet ikke, barnslig kanskje, i fargene.....

Skrevet

Enig, Tex.

Synes kanskje de ble litt "harde" mot "bakgrunnen"

Skrevet

Nettopp derfor jeg tok kontakt med Elegant Lady Bridal og hørte vedr tilgjengelighet... Hun har en i str 14 inne og som sannsynligvis er i Ivory! Er på Biblion og låner nett, da vår maskin er ute av funskjon. :roll: Om jeg evt kjøper den kjolen, så kan man jo både forstørre og forminske målene på den, så akkurat det ser jeg ikke på som det største problemet. :D :sjarmor: :blunke:

Skrevet

Så fint, da! Den var virkelig fin.

Skrevet

Ja, det er jo glimmers. Husk også å søke i Danmark dersom du allikevel ikke får skaffet den..... www.sol.dk f.eks. Billig å handle der altså :lol:

Søt kjole ja :D

Skrevet

JIPPI!!! :D Hvis jeg er riktig heldig nå, så kan jeg få den kjolen jeg vil ha på ebay til 180 dollar istedenfor 580 på hjemmesiden deres!!! Og gjett om jeg blir å slå til da... :wink: (Fikk mail fra hun som driver denne siden i dag, snille henne, og hun skulle sette den for salg i morgen/dag...Ikke sikker på de tidene Norge/USA...)

(Opprømt Lurifuxa danser rundt på gulvet nuh...)

Skrevet

Kjempefint hvis du får kjolen for bare 180 dollar.

Da bør du slå til.

Det var jo en helt nydelig kjole.

:D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...