Aelwyn Skrevet 25. januar 2004 #1 Del Skrevet 25. januar 2004 Er det noen som vet om det er noen forhandlere i norge av dette merket? Jeg VIL ha den kjolen jeg har vist dere i et annet innlegg og skulle gjerne ha prøvet den før kjøp... :D :D :D (Den med sommerfuglene på...) Her er ny link for de som lurer: MIN! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. januar 2004 #2 Del Skrevet 25. januar 2004 I følge hjemmesiden til den nydelige kjolen :D din så er nærmeste utsalgssted England og Tyskland. Se her: http://www.winniecouture.com/International...orelocatori.htm Kanskje noen andre vet noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. januar 2004 #3 Del Skrevet 25. januar 2004 Den kjolen var jo bare råstilig da Og det går an å høre med en brudesalong om de kan være behjelpelig å skaffe den. Her i Trondheim sa en brudesalong at om det var en kjole jeg likte som de ikke hadde så kunne de være behjelpelig med å skaffe den for meg - hvis den ikke var så uhyre spesiell at den ble vanskelig å få leid ut senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. januar 2004 #4 Del Skrevet 25. januar 2004 jaaa, den kjolen er virkelig fin! Gå for den. Dessverre så er jeg nesten sikker på at ingen forhandler det merket i Norge, men hør med salonger om noen vil ta den inn som foreslått over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 26. januar 2004 #5 Del Skrevet 26. januar 2004 Her er nå en som ligner litt, i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. januar 2004 #6 Del Skrevet 26. januar 2004 Den fra Lisenett var også fin! De var kjempesøte begge to! Skjeønner hvordan du har det nå...ikke helt lett å bestemme seg, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #7 Del Skrevet 26. januar 2004 Nydelig kjole..... Syns den fra Lisenett ble litt.... jeg vet ikke, barnslig kanskje, i fargene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. januar 2004 #8 Del Skrevet 26. januar 2004 Enig, Tex. Synes kanskje de ble litt "harde" mot "bakgrunnen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 27. januar 2004 Nettopp derfor jeg tok kontakt med Elegant Lady Bridal og hørte vedr tilgjengelighet... Hun har en i str 14 inne og som sannsynligvis er i Ivory! Er på Biblion og låner nett, da vår maskin er ute av funskjon. Om jeg evt kjøper den kjolen, så kan man jo både forstørre og forminske målene på den, så akkurat det ser jeg ikke på som det største problemet. :D :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. januar 2004 #10 Del Skrevet 27. januar 2004 Så fint, da! Den var virkelig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 27. januar 2004 #11 Del Skrevet 27. januar 2004 Ja, det er jo glimmers. Husk også å søke i Danmark dersom du allikevel ikke får skaffet den..... www.sol.dk f.eks. Billig å handle der altså Søt kjole ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 28. januar 2004 JIPPI!!! :D Hvis jeg er riktig heldig nå, så kan jeg få den kjolen jeg vil ha på ebay til 180 dollar istedenfor 580 på hjemmesiden deres!!! Og gjett om jeg blir å slå til da... (Fikk mail fra hun som driver denne siden i dag, snille henne, og hun skulle sette den for salg i morgen/dag...Ikke sikker på de tidene Norge/USA...) (Opprømt Lurifuxa danser rundt på gulvet nuh...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 28. januar 2004 #13 Del Skrevet 28. januar 2004 Kjempefint hvis du får kjolen for bare 180 dollar. Da bør du slå til. Det var jo en helt nydelig kjole. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. januar 2004 #14 Del Skrevet 28. januar 2004 Kjempeskjønn kjole! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå