AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Jeg har blitt fortalt at jeg kan bruke mobilen min som modem for å komme meg på internett med pcen. Kan noen forklare meg hvordan jeg gjør dette?
Gjest Høymann Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Fortell hvordan mobil du har/skal bruke
Gjest Høymann Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Du skrur på "mobilt data/mobile Network" og "bruk som hotspot/ Wi-fi Hotspot" Skal være en app som følger med. Så finner du bare det nye trådløse signalet ditt på pcen din. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 (endret) Ja, jeg har det nå fordi internett streiket. Tar veldig mye batteri, men har 2 batteri, så det går bra. du slår på bluetooth på mobilen ---> går inn på nettverks- og delingsenter på pcen ---> administrer nettverkskoblinger ---> bluetooth - nettverkstilkoblinger ---> trykker på det mobilen din heter --> godkjenner på mobilen. sånn gjør jeg det hvertfall :gjeiper: Endret 28. april 2012 av Nuppdupp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå