AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Jeg ønsker tips om hvordan å få langt hår, helst ikke vitaminer man burde ta. Lurer også på om det er noen som har prøvd FAST shampooen og balsamen? i så fall, er den bra? hvor lang tid tok det før du fikk resultat, altså på hvor lang tid tok det for å få så og så langt hår? Vil også gi dere ett tips til hvordan jeg har fått litt lengre hår; For 1-2 måneder siden hadde jeg hår til skuldrene (lengste jeg har hatt fram til nå da) nå har jeg til rett ovenfor brystene. Jeg leste ett sted at man burde vaske håret på en spesiell måte, nemlig denne her; Man shampoonerer helt vanlig, med varmt/lunkent vann osv. Men når man tar balsam i skal man la det virke i 3 minutter, for så og skylle det ut med kaldt vann NB:Må gjøres sånn hver gang hvis du vil ha resultater, det er veldig viktig
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Håret mitt vokser veldig fort og det eneste jeg gjør er å ta b-vitaminer. Ellers tror jeg det er lurt å la håret slappe av, altså ikke behandle det med all verdens produkter. Jeg stusser det max 1-2 ganger i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå