Gjest Reza08 Skrevet 27. april 2012 #1 Del Skrevet 27. april 2012 Torsdag Kveld Fra Nydalen synes jeg kan bli litt i det meste laget. De er jo så sexfikserte, i tillegg til at de dummer ut enkelte mennseker/grupper. Synes at komikere som Wesenlund, KLM, Leif Juster, Arve Opsahl, Henki Kolstad, Nils Vogt, Sven Nordin er mye bedre. De har en veldig god humor etter min mening, som er både underholdene og morsom. Av den nye generasjonen liker jeg blant annet Atle Antonsen og Bye og Rønning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #2 Del Skrevet 27. april 2012 IKKE morsomt, de overdriver så jævlig, det er ikke morsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 27. april 2012 #3 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg syns det er VELDIG morsomt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. april 2012 #4 Del Skrevet 27. april 2012 Er det ikke Torsdag kveld...som er den nye generasjonen? Antonsen og co har jo holdt på lenge. Men jeg personlig syns programmet er utrolig lite morsomt. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har sett på det, så jeg kan ha gått glipp av noe. Men har sett innom noen ganger, og på reklamer, pluss glimt fra "best of"-sendinger. Og jeg har ikke ledd en eneste gang. Så den aller første sendingen, som jeg syns var kleint og umorsomt. Så siden de vinner masse komipriser og "alle" syns det er gøy har jeg skjønt at jeg enten allerede er for gammel for ny humor eller at jeg har gått glipp av et eller annet essensielt. Kanskje en blanding! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 27. april 2012 #5 Del Skrevet 27. april 2012 TKFN er et fantastisk program, men det er ikke det samme uten Ramm må jeg si:( Digger Else, Jon og han ene nye fyren, men Henrik og Sigrid synes jeg er lite morsomme.. Føler det er litt både og med sketsjene deres, noen er hysterisk morsomme, mens andre(spesielt de med Henrik) trekker jeg ikke på smilebåndet av engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 27. april 2012 #6 Del Skrevet 27. april 2012 Av de du nevner er Sven Nordin og Atle Antonsen de som kan få meg til å trekke på smilebåndet i ny og ne. Forøvrig ser jeg aldri på Torsdagkveld fra Nydalen, da hele konseptet virker for meg som en uheldig blanding av 'reality-TV' og vanlig film komedie. Liker programmer som virker mer i flyt og 'på sparket', som til eksempel Løvebakken og Nytt på nytt, selvom de nok også har et manuskript å følge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. april 2012 #7 Del Skrevet 27. april 2012 Syns ikke det er morsomt. Men det var værre når morten Ramm var med, for han er hvertfall ikke morsom. Har sett på en sjelden gang fordi jeg vil at det skal være morsomt, men ler svært sjeldent.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #8 Del Skrevet 27. april 2012 digger Ramm, er ikke morsomt nå når han ikke er der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #9 Del Skrevet 27. april 2012 Nei. Nårje, det likte jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #10 Del Skrevet 27. april 2012 Er ingen fan av TKFN, blant annet fordi jeg synes de ødelegger og tar brodden av sine egne sketsjer. OFte introduseres sakene ihjel før sketsjen kommer, slik at poenget blir borte og overaskelsesmomentet ikke er der fordi de har sagt nøyaktig hva som skal skje på forhånd. F.eks i går fortalte de om en reell sak om at norske artister er dårlige i engelske, og da liner de opp et liksomband som bare er overdrevent dårlige i engelsk. De er jo alt for innlysende og da blir det ikke humor og morsomt i mine øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 27. april 2012 #11 Del Skrevet 27. april 2012 Dette har jeg spurt om i en annen tråd, men fikk ikke svar: Hva er det med Morten Ramm som er morsomt? Han har jo bare noen karakterer som kanskje er morsomme første gangen, men det er da ikke gøy når det samme blir sagt og gjort om og om igjen? Jeg liker programmet mye bedre etter at han sluttet. Jeg likte det ikke i det hele tatt i begynnelsen, syntes humoren var platt og dum. Det var ikke før John Brungot ble med at jeg begynte å se litt mer på det. Jeg synes Sigrid er mye bedre enn hun Henriette-dama med den rare munnen. Det er fortsatt langt fra alt jeg synes er gøy, mye er sånn billig "sex-humor", men den Lars Monsen-parodien som går nå er fantastisk! Spesielt karakteren til Odd Magnus Williamson, som tar alt bokstavelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 27. april 2012 #12 Del Skrevet 27. april 2012 Dette har jeg spurt om i en annen tråd, men fikk ikke svar: Hva er det med Morten Ramm som er morsomt? Han har jo bare noen karakterer som kanskje er morsomme første gangen, men det er da ikke gøy når det samme blir sagt og gjort om og om igjen? Jeg liker programmet mye bedre etter at han sluttet. Jeg likte det ikke i det hele tatt i begynnelsen, syntes humoren var platt og dum. Det var ikke før John Brungot ble med at jeg begynte å se litt mer på det. Jeg synes Sigrid er mye bedre enn hun Henriette-dama med den rare munnen. Det er fortsatt langt fra alt jeg synes er gøy, mye er sånn billig "sex-humor", men den Lars Monsen-parodien som går nå er fantastisk! Spesielt karakteren til Odd Magnus Williamson, som tar alt bokstavelig. Jeg digger Ramm, synes han er en fantastisk komiker(men nå skal det nevnes at jeg ikke takler Antonsen/Eia-humor, de to finner jeg ikke morsom). Synes bare hele Ramm er en merkelig karakter og jeg blir glad av å se han:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 27. april 2012 #13 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg digger Ramm, synes han er en fantastisk komiker(men nå skal det nevnes at jeg ikke takler Antonsen/Eia-humor, de to finner jeg ikke morsom). Synes bare hele Ramm er en merkelig karakter og jeg blir glad av å se han:p Hehe...svar godt nok! Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 27. april 2012 #14 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg liker DJ Dan. Kanskje mest fordi han minner meg så utrolig om et par stykker jeg vet om. Dør på meg av likheten. Ellers er det mye dårlig, og jeg ser programmet sjelden. Liker Odd-Magnus, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 27. april 2012 #15 Del Skrevet 27. april 2012 Nei, det er ikke morsomt. Jeg bytter kanal så fort jeg ser noen av de på tv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Papesse Skrevet 27. april 2012 #16 Del Skrevet 27. april 2012 Det er svært skjeldent jeg ser på TKFN. Er ingen fan, syntes de overspiller og blir bare teite. Men i kveld ble jeg sittende å se på. Og lo meg skakk av Titanic på 2minutter.. Fantastisk morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 27. april 2012 #17 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg synes de tidligere sesongene var mye bedre og morsommere å se på. (Før de fikk inn han lave litt lubbne som har steppet inn for hun som var gravid.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 28. april 2012 #18 Del Skrevet 28. april 2012 Ikke morsomt i det hele tatt, men så har jeg aldri hatt revy-humor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Shadows Skrevet 28. april 2012 #19 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg synes det er morsomt - men de overdriver ofte med den fallinga og ropinga. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 29. april 2012 #20 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg syns ikke det er morsomt, krampaktig og hysterisk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå