Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det nesten så det klikker for meg snart... :rope: Skulle hatt TR på mandagen, har aldri gått over 32 dager, gjerne mindre, men aldri mer foruten om de 2 gangene jeg har värt gravid da. i morgen tidlig er jeg på dag 37 og testene er negative.... :tristbla: Skjönner ikke noe jeg.

Som nevnt i et annet innlegg så testet jeg ikke positiv för 10 uke med min eldste, hadde tatt 2 tester tidligere, men de var negative. men testet tidlig positiv med vesla mi..

Jeg er ganske sikker på når jeg hadde egglösning, får ganske mye egglösningsslim. Vi kjörte på vi :yvonne: Vi er akkurat ferdig med utredning, ingen feil på noen av oss.

Var hos gyn på Tirsdagen, hun så 1 eggpose på den ene eggstokken....Men sa at om jeg ikke hadde fått mensen om en uke måtte jeg teste...Klarte ikke vente jeg... :gjeiper:

Noen som vet om denne eggposen kan ha noe å si..???

Skulle önske at testene bare ville slå positivt ut eller at TR bare kom, så jeg fikk en klarhet i det...aller helst det förstnevnte...

Noen som har opplevd dette...

Tror kanskje jeg så antydning til strek på CB test for 3 dager siden, men den så svak at jeg nesten ikke så den...innbilte meg at det var en skyggestrek, opplevd det för se.....og de to andre testene jeg har tatt var neg.

Hjelp meg...noen vär så snill.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...