Wesla Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Jeg er en dreven prøver og har hatt en sen abort og fire tidlige sa etter at vi startet prøvingen i 2010. Har fått mange skyggestreker tidligere, men i dag opplevde jeg noe sært. Testet for "moro" skyld med g test siden jeg hadde så mange billigetester og siden jeg har murret sånn i halebeinet. Er på cd16 og pleier å ha eggløsning på cd18, EL testen var KNALLpositiv og jeg får rosa svakt utslag på tre g tester! Har det vært noe feil på et parti i det siste? Hvordan er dette mulig? Skjønner niks nada....
stine889 Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Har hørt at EL-test kan slå ut hvis du er gravid? Ville kjøpt en digital å testet Merkelig om 3 stk skal vise feil. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 EL-testen blir positiv også ved graviditet, og jeg tviler sterkt på at det er feil med tre g-tester! Gratulerer
Wesla Skrevet 28. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2012 Men hæ? Jeg er jo midt i syklus?? Testene fra i dag tidlig:
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Det er nok syklusen som har lurt deg litt EL har nok vært en stund før den normalt skulle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå