Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det problemet at jeg alltid bruker sminke og solkrem. Problemet er når jeg utover dagen skal påføre et nytt lag solkrem, da blir sminken helt ødeølagt! Den mister nesten all dekkevne, men den er der jo fortsatt så om jeg tar på mer sminke ser det ofte kakete ut.

Noen som har råd :)?

Ikke aktuelt å ikke bruke sminke eller kutte ut solkremen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det problemet at jeg alltid bruker sminke og solkrem. Problemet er når jeg utover dagen skal påføre et nytt lag solkrem, da blir sminken helt ødeølagt! Den mister nesten all dekkevne, men den er der jo fortsatt så om jeg tar på mer sminke ser det ofte kakete ut.

Noen som har råd :)?

Ikke aktuelt å ikke bruke sminke eller kutte ut solkremen ;)

Bruk en foundation med solfaktor.. og eventuelt fjern den gamle foundationen på huden før du påfører et nytt lag

Skrevet

Kunne jo gjort det, men en solkrem skal man påføre i ganske tykke lag for at de skal oppnå den angitte spf og det kommer nok ikke til å se så bra ut med en så stor mengde foundation..

Har tenkt på 2 muligheter da:

- Solkrem spray spesielt for dette(men vet ikke av noen fra gode merker)

- Solkrem med tint, men har ikke funnet noen som er lys nok

Skrevet

Jeg pleier å måtte fjerne sminken, ha på solkrem og legge sminke på nytt. Blir aldri bra med krem på toppen av sminken, iallefall ikke hos meg.

AnonymBruker
Skrevet

JJeg tror at dermalogica skal ha en du bare kan spraye I ansiktet. Husker ikke helt navnet dessverre. Er det "skadelig" for ansiktet å bruke solkrem hver dag året rundt (med tanke på kjemikalier) hvis man ikke finner en dagkrem med spf man liker?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i alle dager bor du siden du tror det er nødvendig å konstant gå med solkrem?

• Liker 1
Gjest HuskyPusky
Skrevet

Hva med å bruke en eller annen BB-creme? De inneholder vel ofte solfaktor?

Dennebruker jeg! Spf 25, og huden min har aldri sett friskere ut :)

Skrevet

Anonymbruker :

Mener du denne? http://www.dermalogica.no/Default.aspx?ID=264&ProductID=PROD98

Ser ut som det bare er en normal spray ment for kropp, og de må an jo uansett også gni utover :/

Husky Pusky :

Har tenkt på det,men den finnes kun i 1 farge... Jeg har vedlig lys hudtone og sliter med å finne en som passer så tviler på at den gjør det..

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Anonymbruker :

Mener du denne? http://www.dermalogica.no/Default.aspx?ID=264&ProductID=PROD98

Ser ut som det bare er en normal spray ment for kropp, og de må an jo uansett også gni utover :/

Husky Pusky :

Har tenkt på det,men den finnes kun i 1 farge... Jeg har vedlig lys hudtone og sliter med å finne en som passer så tviler på at den gjør det..

Jeg har også ekstremt lys hud (og rødt hår) så jeg sliter også med å finne sminke som er lys nok for meg. (Garnier sin lyse bbkrem f.eks. var alt for mørk) men denne passet perfekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...