AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Jeg skal nå i morgen på min 4. date med en fantastisk man jeg liker veldig godt. Problemet er at han ikke har prøvd å ta noe særlig fysisk kontakt med meg i det hele tatt og jeg har så innmari lyst til å kysse han. Vi har en hel god deg felles venner som har snakket med han om dette, så jeg har fått bekreftet fra de at han egentlig vil, men syntes det er veeeldig skummelt å ta fysisk kontakt. Greit nok, men jeg kunne gjerne tenke meg å ta dette initiativet. Det blir filmkveld med godis hos meg i morgen, så tenker at dette er en perfekt mulighet for meg til å prøve å være litt fysisk med han ( kose og kysse). Gutta boys, noen som kan gi meg noen tips ?
Gjest blings Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 "Skal du ikke kysse meg snart?". Jeg sa det til min kjæreste etter date nr 6, treiging han og:) 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Bare bryt han overrende i sofaen og press tunga de inn i munnen hans. Ok, kanskje ikke så direkte. Men ta intitativ selv, ikke bare vent på han. 1
Gjest .-L-. Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 (endret) Høhø, begynn med å stryke han forsiktig opp og ned på armen. Søk øyenkontakt og når han ser deg inn i øynene ser du på leppene hans før du ser opp på øyenene hans igjen. Ta hendene dine rundt kinnene hans og kjør på! Btw, ting pleier ikke å gå som planlagt, bare gjør det du føler for Endret 27. april 2012 av .-L-.
Knirke Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Så søtt (Jeg gir dette prosjektet 50/50 sjanse for å ende i katastrofe)
Witten Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 Er vel ikke vanskeligere enn å gå for kysset når du vet at følelsen er gjensidig! Ikke gjør noe nummer ut av det.
Gjest Janus Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 "Skal du ikke kysse meg snart?". Signerer denne. Eventuelt så er det bare å kysse han? Om han ikke kommer deg i forkjøpet? 3
Pixtive Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Signerer denne. Eventuelt så er det bare å kysse han? Om han ikke kommer deg i forkjøpet? Tror utfallet vil avhenge litt av hvordan type person han er, så ville heller prøvd noe annet. Gått tett opp til han f.eks.? Da vet han i alle fall at du er interessert i et kyss
Nicaa Skrevet 28. april 2012 #10 Skrevet 28. april 2012 Ta initiativ selv! Veldig mange menn (og spesielt de som er litt sjenerte) synes det er fantastisk med damer som tar initiativ. Lykke til 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 (endret) Så søtt (Jeg gir dette prosjektet 50/50 sjanse for å ende i katastrofe) hahaha, hva? jeg gir det 10% sjanse for katastrofe. ja, ta på han, se han dypt inn i øynene, ned på munnen og opp igjen helt til han skjønner hva du vil :gjeiper: Endret 28. april 2012 av Nuppdupp 1
Gjest Bud Skrevet 28. april 2012 #13 Skrevet 28. april 2012 Ta initiativ selv! Veldig mange menn (og spesielt de som er litt sjenerte) synes det er fantastisk med damer som tar initiativ. Lykke til *signerer* 1
Lizbeth Skrevet 28. april 2012 #14 Skrevet 28. april 2012 Awwwh, søtt :D Har nok ingen råd å komme med, pleier selv å tiltrekkes mer av de som er mer "frempå", så da er den saken ganske grei
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #15 Skrevet 28. april 2012 I did it når han la seg utover sofaen for å se film la jeg meg halvveis oppå han, på brystet.. og så ble det jo at vi prata sammen under filmen og da så vi jo hverandre inn i øynene.. så begynte jeg bare å titte endel på munnen hans mens vi prata og bøyde meg fram og did it. Han ble veldig glad og jeg er eeeeenda gladere 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #16 Skrevet 28. april 2012 "Skal du ikke kysse meg snart?". Jeg sa det til min kjæreste etter date nr 6, treiging han og:) Du var like treig selv. Kan du ikke bare kysse han selv, da? Hvorfor må mannen gjøre alt? 2
DetteErMeg Skrevet 28. april 2012 #17 Skrevet 28. april 2012 I did it når han la seg utover sofaen for å se film la jeg meg halvveis oppå han, på brystet.. og så ble det jo at vi prata sammen under filmen og da så vi jo hverandre inn i øynene.. så begynte jeg bare å titte endel på munnen hans mens vi prata og bøyde meg fram og did it. Han ble veldig glad og jeg er eeeeenda gladere Gratulerer! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå