Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, overskriften sier alt!

Jeg kjeder meg utrolig mye, vennene mine er enten opptatt med kjæreste, jobb eller drikker. Jeg sitter selv hjemme og kjeder meg i hjel snart... heldigvis er ikke klokka mer enn 10, så har fortsatt tid til å finne på noe, men herregud, for en kjedelig kveld!!

Endret av KristinL
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag: ikke en dritt. blir en kveld foran sofaen med senkveld etter en slitsom uke :)

Men ellers er det ute med venner!

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan man lære seg å heller nyte å slappe av når resten av uka går i ett? Blir bare sykt rstløs når jeg ikke har noe å gjøre å helgene :P

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

ser på film eller prøver å slå ei venninne i et spill pcen min, men det går ikke :kjefte: dessuten er det kjedelig. så da sitter jeg på kg :gjeiper: og det skal jeg gjøre 2 helger til.

• Liker 1
Skrevet

Å slappe av kan være en kunst i seg selv det altså;) Hvis du har problemer med å "lande" i helgene og det "må" skje noe, det kan jo tyde på at du er litt for stressa ellers uka kanskje, slik var det iallefall for meg i perioder med mye stress:) Jeg er egentlig glad i at det ikke skjer noe spesielt på fredager, jeg er alene hjemme, ser litt halvveis på tv, planlegger snart å lage meg litt mat. Synes det er veldig deilig å bare slappe av fredag kveld

• Liker 1
Skrevet

Nå sitter jeg helt alene med vin , ingen tv eller internett :( Så kjører på mobilt nettverk som går veldig tregt og kjeeder meg :(

Skulle gjerne hatt venninne besøk ikveld ja :)

post-56145-0-83351100-1335560275_thumb.j

• Liker 2
Skrevet

Nå sitter jeg helt alene med vin , ingen tv eller internett :( Så kjører på mobilt nettverk som går veldig tregt og kjeeder meg :(

Skulle gjerne hatt venninne besøk ikveld ja :)

Det så jo utrolig koselig ut!! :) Men ja, sikkert mye koseligere med ei venninne, blir jo som regel det :)

Skrevet

Skal egentlig pakke til tur til Spania i morgen. Men er litt lammet av seperasjonsangst, siden kjæresten reiste bort i kveld, og har flyttet halve landet vekk når jeg kommer tilbake fra tur. Blir en skikkelig sippeunge når det kommer til slike ting, og sliker kvelder. Har sutra i tlf litt når mamma ringte, faktisk.;p

Nå må jeg bare koble ut liiiitt før jeg rydder og pakker... :plystre:

• 1 måned senere...
Skrevet

helt vanlig fredag her i huset...425930_10151349731590285_2144365556_n.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...