lell Skrevet 27. april 2012 #1 Del Skrevet 27. april 2012 Som overskrifta sier! Vaskemaskina mi daua, så jeg kjøpte en brukt idag. På den står det kok vask og kulør vask? Hva skal vaskes på hvilke program?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annaires Skrevet 27. april 2012 #2 Del Skrevet 27. april 2012 Kulør vask; sikkert for farget tøy. Kokvask er jo kokvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #3 Del Skrevet 27. april 2012 kulør betyr farge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lell Skrevet 27. april 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 27. april 2012 Men håndklær har jo farge de å!! Ska de kokvaskes eller kulør?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 27. april 2012 #5 Del Skrevet 27. april 2012 Men håndklær har jo farge de å!! Ska de kokvaskes eller kulør?? Har du ikke mulighet til å stille inn temperaturen? Hvis ikke så kan håndklær og kluter på kokvask og vanlige klær på kulørvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 28. april 2012 #6 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg vasker mine håndklær på kulørvask på 60 grader. Det går fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lell Skrevet 28. april 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 28. april 2012 Kan stille inn grader, 30, 40,50 osv... Og så stille program, kok, kulør, ull osv... På den forrige maskinen min var det bare grader, og tall for vanlig vask, hurtig vask, ull vask osv.. Derfor er jeg litt i tvil om hva som skal vaskes på kok og hva på kulør...? Sokker og truser har jo også farger! Håndklær kokvask 60 grader og resten på kulør?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå