Gå til innhold

Jeg er i himmelen nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heiv hoppetauet i peisen og satte fyr på det og så puttet jeg rockeringen i kjøttkverna (ikke bokstavelig ment så klart), så kjørte jeg de 300 meterene til butikken og kjøpte potetgull, 4 litet cola, pommesfrites og sjokolade, så dro jeg hjem og spiste det mens jeg så på en tv-serie og koste meg ordentlig. Så der satt jeg og i dag har jeg spist 500 gram pommesfrites, en hel potetgullpose og 1,5 liter cola og en 200 g sjokolade og er stapp mett og 5 deilige rundstykker og en halv pariserloff, orket ikke hele. Tar resten i morgen.

Og nå har jeg det så godt atte. Nesten så jeg er i himmelen jo. Er ikke tjukk akkurat, men skulle gjerne hatt bort den derre magen da. Men, men, ble lei av "treninga" om man kan kalle det det. Angrer heller ikke, forløbig da.

Men flere som har gjort det samme?

Det skulle vært omvendt, junkfood skulle vært det kroppen trengte i stedenfor. Det skulle vært Junkfood og tv/pc-titting i stedenfor sunn mat og trening man ble slank og sunn av og fikk fin krop.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For noen sinnssyke mengder mat du klarer å få i deg på en gang! :ler:

• Liker 3
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det der gjør jeg støtt og stadig - nesten. Kan bruke noen dager på en pose potetgull og spiser noen biter sjokolade om dagen. Og den rødvinen tar ingen i fra meg og litt junk i ny og ne er jeg helt for :jepp:

Ja jeg trener og jo mer jeg trener, jo mer skit kan jeg putte i kroppen - og jeg elsker det :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For noen sinnssyke mengder mat du klarer å få i deg på en gang! :ler:

Vel, jeg tvang nå ned da. Men nå er jeg så mett at jeg snart sprekker. Men fy så godt det var mens det varte.

Gjest cool_water
Skrevet

Elsker sånne innlegg! I motsetning til mange andre trådet her på forumet angående kvinner som spiser for lite, redd for å legge på seg pga. en sjokoladebit osv. Takk TS! :):takke:

Skrevet (endret)

.

Endret av Vodka
Skrevet

Å, så deilig! Jeg er ikke alene :danse:

Jeg kan også gjøre det og storkose meg! I kveld er det rødvin, helnøtt, porøs melkesjokoldade og masse pizza. Mmmmmmmmmmmmm.......

AnonymBruker
Skrevet

Deilig å lese! Du skulle ha invitert meg med, så kunne vi fråtset sammen og stappet i oss chips og sjokolade til fingrene er gule og klisne! :popcorn:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Ja jeg trener og jo mer jeg trener, jo mer skit kan jeg putte i kroppen - og jeg elsker det :fnise:

Dette er min motivasjon til å trene også! Mer trening = mer plass til snop :>

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...