Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva ville dere ha tenkt om følgende:

Du hilser på en person, og den du er sammen med får fullstendig hakeslepp av å se på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på den Hæ'en jeg også! Det der tror jeg du må forklare LITT bedre :ler:

Skrevet

Trenger litt mer info för jeg vet hva jeg skal tro..

Om du hilste på kongen, varg vikernes, tanya hansen eller marilyn monroe er det vel helt naturlig at han fikk hakeslepp..

Gjest Anonymous
Skrevet

Enda en fjortis................... :hoho:

Skrevet

Jeg lurer på:

* hvem hilste du på?

* hvem var du sammen med?

* hvordan hilste du på denne personen?

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler:

Hva med å begynne tolkningen med at det står her under temaet "samliv"?

Altså bør man tolke at det har noe med kjærlighet - samliv- å gjøre.

Ville man reagere med "hakeslepp" av å se på en helt vanlig kontakt?

Ville andre se noe som en selv ikke ser, eller som en prøver å skjule?

Skrevet

Eh, at det var ? :klø:

Går utfra at det hakesleppet hadde en grunn ?

Kan du forklare litt bedre hva slags forhold du/han hadde til vedkommende som ble hilst på kanskje ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Er dette virkelig så vanskelig å forstå??

Ta et annet eks.:

Kan det at man holder seg unna en person skyldes nettopp det at andre "ser" og tolker hva en selv er redd for at andre skal skjønne? Og dersom en er redd for dette så kan det ligge en liten sannhet i andres tolkning? For ellers ville man vel ikke brydd seg....(Umulig og uakseptabel kjærlighet)

Skrevet

Jeg vil tippe følgende:

1. Du hilste på en ex.

2. Din kjære er sjalu, liker ikke at du i det hele tatt har vært sammen med vedkommende, har store problemer med at du forholder deg til denne personen, ønsker at denne personen hadde forsvunnet fra jordens overflate, synes du er "illojal" når du anerkjenner denne personens eksistens og ønsker at du skal mislike vedkommende nok til å ikke ville hilse når dere møtes.

At du ikke har samme oppfatning blir sett på som sjokkerende og sårende.

Er jeg i nærheten nå?

Skrevet

Hører ikke gjetteleker til på snikk-snakk? :lol:

Hvis du forklarer litt nærmere så kan det hende noen skjønner hva du mener... :roll:

Skrevet

Hilste du på en venninne? Og din partner/den du ønsker bli partner med fikk hakeslepp fordi hun var så sinnsykt vakker/deilig?

Gjest Brunhilde
Skrevet

Du hilser på en person, og den du er sammen med får fullstendig hakeslepp av å se på dette.

Jeg ville ha tenkt at den gjesten som startet denne tråden var da ualminnelig dårlig til å uttrykke seg!

Skrevet

Jeg ville ha tenkt at den gjesten som startet denne tråden var da ualminnelig dårlig til å uttrykke seg!

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok. Takk for svar. Har dessverre ikke evne til å formulere meg bedre, så da får jeg vel tenke ut svaret selv.

Skrevet
Ok. Takk for svar. Har dessverre ikke evne til å formulere meg bedre' date=' så da får jeg vel tenke ut svaret selv.[/quote']

Dette må være ett av de dårligst formulerte problemstillingene jeg har sett noen gang :ler:

Til Gjest, siden vi ikke snakker sammen ansikt til ansikt er vi helt avhengige av at du formulerer deg bedre. Dette her;

anonym skrev:

gir oss ingenting å gripe fatt i.

Skrevet

Nå har jeg det!! Du hilste på noen ved å snuse dem i skrittet sånn som hunder gjör! Den du var sammen med fikk hakeslepp, enda det er helt normalt. For en tulling, hunder gjör det hele tiden!

Jeg synes du bör gjöre det slutt med vedkommende og finne noen som er mer fordomsfri!

Skrevet

Ok, du hilste på en person som ikke er sosialt akseptert å hilse på i dine omgangskretser?

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette må være ett av de dårligst formulerte problemstillingene jeg har sett noen gang :ler:

Til Gjest, siden vi ikke snakker sammen ansikt til ansikt er vi helt avhengige av at du formulerer deg bedre. Dette her;

anonym skrev:

gir oss ingenting å gripe fatt i.

INGENTING?????

1. Situasjonen. Det sies at man hilser på hverandre. Hvordan hilser man vanligvis? I hvilke situasjoner foregår dette - som regel? Hvor nær kontakt har man - vanligvis?

(Noen har ihvertfall god nok fantasi til å tolke dette, selvsagt på den mest "vulgære" måte.)

2 Det er en person man hilser på. Kan vel tyde på en eller annen tilknytning, at der er noe mellom de som hilser på hverandre.

3. Man er i utgangspunktet sammen med en annen. Er det viktig at man vet hvem dette er? Trolig ikke, da det ikke spesifiseres. Altså er det

reaksjonen man skal tolke, ikke hvem som har den.

4. Reaksjonen er "hakeslepp". Hvordan tolkes dette? Når får man slike reaksjoner?

5. Temet blir bragt på bane under "samliv". Hva kan det bety?

Det er ikke formuleringen som er dårlig. Det er innholdet som er knapt og upresist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...