Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #1 Del Skrevet 25. mai 2002 jeg er en kvinne på nesten 50 som for kort tid tilbake var utro for første gang. (skal ikke gå mer inn på foranledningen) han jeg var utro med var ca 15 år yngre enn meg. Jeg angrer, men (huff) syntes også det var veldig opphissende opplevelse. Jeg gjorde ting som jeg aldri har før har gjort i ei seng og brukte utrykk som aldri før har vært i min munn. Jeg ble mao. ganske vilter. Har aldri vært så kåt som da og jeg og begynner å leke med tanken om å møte vedkommende igjen (bor i nærheten). Jeg har dårlig sammvittighet og både min mann og jeg har en ganske konservativ oppfatning av ekteskapet, men jeg har aldri hatt en mer opphissende opplevelse. Tør ikke snakke med noen om dette Har andre kvinner i samme situasjon det som meg eller er jeg for meg selv om å ha slike tanker og følelser ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #2 Del Skrevet 25. mai 2002 Nå er jeg en kvinne på samme alder og vet hva du snakker om. (tror jeg) Vi vet hva den alderen bringer på godt og vondt. Hvorfor har du dårlig sammvitighet? fungerer sexlivet hjemme? Kansje du får et bedre forhold til din mann? Hvorfor skal du ikke den flotte opplevelsen du hadde? Om du har anl. så benytt deg av tilbudet så lenge du kan. Rita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #3 Del Skrevet 26. mai 2002 det som egentlig "plager" meg mest (på sett og vis) er at jeg trodde ikke jeg hadde så sterke lyster. Jeg mistet hemningen helt og brukte en del utrykk som jeg før aldri har hatt i min munn. Jeg oppførte meg nærmest aggresivt i senga. Jeg akter ikke å fortelle min mann noe om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 26. mai 2002 #4 Del Skrevet 26. mai 2002 Anonym!!! Du har kun ET liv!!! Vil du virkelig leve med et så trist sex-liv, når du nå vet hvor bra det kan være? Forsøk å få gubben med på leken, litt om gangen da, slik at han ikke fatter mistanke. Han tjener vel og på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #5 Del Skrevet 26. mai 2002 Til deg som startet tråden: Er det ikke herlig? Kjenne at en mister hemningene? Føler lyst? Er kåt? Skjønner at samvittigheten "plager" deg, er enig med den som sa at "prøv på mannen din", gjøre noe nytt sammen med han...- og hvis han lurer - javel, da har du "lest det". Stå på jenta mi! Vi har bare ett liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #6 Del Skrevet 26. mai 2002 er 42 og har opplevd noe lignende selv for et par år siden. Levde et noenlunde stabilt ekteskap med min mann. Var på et seminar i forbinnelse med jobben der jeg møtte en annen mann som jeg havnet i senga med (trodde ikke dette om meg selv). Hadde et greit nok sex-liv med min mann, men fikk erfare nye dimensjoner med denne opplevelsen. Jeg slapp meg løs på en helt annen måte og turde mye mer. Det var et vilt ritt som varte halve natta. Kåtere har jeg aldri vært. Jeg angret meg litt i ettertid, men akter ikke å fortelle noe til min mann. For å være ærlig så er det ikke umulig at jeg gjenntar dette hvis sjansen byr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erna Skrevet 26. mai 2002 #7 Del Skrevet 26. mai 2002 var utro for første gang for ca 4 år siden. Min mann og jeg er rundt 50. Begge fra konservative hjem med konservativt syn på det meste. Hadde et greit men kjedelig A4 liv med min mann og var forsåvidt tilfreds med det. Vi har en hytte som jeg noen ganger drar alene til. For å gjøre en lang historie kort: Fikk kontakt med en mann der som jeg ble bedre kjent med. Hadde ingen planer om å være utro (det var temmelig tabu for meg den gang) men han gav meg et kåtsjokk av dimensjoner. Vi havnet ned på en slitt sofa der jeg (for å være direkte) ble rundpult. Dette ble gjentatt uten at min mann fikk vite noe. (hans behov har blitt mindre mens mine behov har økt). Jeg er redd for at noen i nærmest familie skal få vite noe, men jeg tror ikke det er særlig trolig. De skulle bare ha visst hva lille uskyldige meg bedriver på hytta. Respektert kone og mor. Dette er utvilsomt noe av det mest tabu, pirrende og deilige jeg har opplevd i livet. Jeg ver det er en moralsk side men så lenge min mann har fått mindre behov enn meg så tar jeg meg denne friheten. Man lever bare en gang og jeg gikk heller ikke inn for å være utro den gang. Det min mann ikke vet har han ikke vondt av (men han skulle bare ha vist). Har mistet mange tåpelige hemninger på det sexuelle området. Var veldig rolig i tenårene og har knapt hatt sex med andre enn min mann (før episoden inntraff). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #8 Del Skrevet 26. mai 2002 Når en er ung så har en jo bastante meninger om utroskap. det ser en inne på kg. Da en kommer rundt 40 skjer det noe med kvinner. Mennene begynner å dabbe av, og det kan være problemer på sexfronten bare av den grunn at en er litt trett av hverandre. Selfølgelig har vi sex, men etter mange år så er det rutinepreget. Jeg selv har lysten på topp. Jeg trodde vi var best mellom 20-30, men det er ikke tilfelle. Så begynte jeg med hormonpiller og da ble jeg helt gal. Med sex er jeg fornøyd og rolig kan man si. Lever du i et forhold uten så kommer gnissningene enten du vil eller ei. Jeg har et bedre forhold til min mann. Folk sier vi ser like forelsket ut som nygifte. At du ble vill og gal kan vel jeg forstå. Har du et rutinenummer med misjonærstilling som er over på 3 min over mange år, ja da skjer det noe. Ikke fortell din mann om dette. Vet ikke om noen som gjør det. Og jeg vet om mange som har et forhold på si. Rita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #9 Del Skrevet 26. mai 2002 Og her håper jeg dere aksepterer at mannen deres har sex med andre kvinner og kanskje yngre jenter også? De har jo også bare et liv og må jo få lov til å ha seg en opplevelse utenom ektesengen slik dere mener dere har rett til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #10 Del Skrevet 26. mai 2002 Om han har det, vil han sikkert skrive om det selv. Det var ikke det som var temaet. Så om du ikke har noe å bidra med i debatten så hold deg vekk!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var ikke ment for deg, du er tydeligvis ikke i sammme situasjon. Rita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 26. mai 2002 #11 Del Skrevet 26. mai 2002 Rita, jeg er ikke i samme situasjon, og du mener sikkert at jeg bør holde meg unna debatten. Lover å ikke dømme, da (skal ihvertfall ikke uttale meg om det denne gangen). Jeg er likevel litt nysgjerrig å høre hva du faktisk mener om spørsmålet til "anonym". Hvordan forholder du deg til at mannen din også kanskje har et forhold på si? Med en yngre eller ikke, er det OK for deg?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #12 Del Skrevet 26. mai 2002 Rita Skrev: Om han har det, vil han sikkert skrive om det selv. Det var ikke det som var temaet. Så om du ikke har noe å bidra med i debatten så hold deg vekk!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var ikke ment for deg, du er tydeligvis ikke i sammme situasjon. Rita Det må da være et av det dårligste svaret jeg så langt har sett på KG. Alle har rett til å kommentere de trådene man vil så lenge man holder seg til sak og ikke går til personangrep. Og du hever at annonym ikke holder seg til saken???? Det gjør h*n han da i aller høyste grad da denne tråden omhandler utroskap. Hilsen en Mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #13 Del Skrevet 26. mai 2002 Om jeg er i den sit. at jeg ikke klarer/kan ha sex, så vet jeg at behovet hans er der. Det er mange som er i den sit. Alder har ingen relevans her, for det er begjær vi snakker om. Få dekket et behov vi har. Hadde jo håpet han ikke sa det til meg. Nå diskuterer vi en livssit. Et sexliv som kansje ikke fungerer for mange. Det er ikke snakk om å akseptere eller ikke. For min mann blir ikke stilt ovenfor den sit. å velge om han aksepterer det jeg gjør. Han skal aldri få vite. Min partner og meg, det er ikke dype følelser. Vi er begge inforstått med at vi er gift og vi skal dekke et behov. Når du spør meg hva jeg aksepterer, så må du se på sit. Skulle jeg ha vært ute av drift i åresvis, så ville jeg ha forstått han om jeg fikk greie på det. Vi snakker ikke om en influensa der du er på bena igjen etter 14 dager. Rita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #14 Del Skrevet 26. mai 2002 runder snart de 50 og har vært utro 3 ganger. Første gang var i syden for 2 år siden. Jeg og fire andre veninner reiste uten mann og barn. Hadde en fantastisk opplevelse der og kjente meg knapt igjen. Man mister automatisk flere hemninger der nede. 2 av veninnene mine var også utro der nede. Mistenker at mange manlige tilreisende der nede er på utkikk etter slike kvinner. (noen som har samme inntrykk ??) Jeg har levd i et heller dårlig ekteskap og har vel til tider vært det man kaller seksuellt frustrert. (vet også at min mann har vært utro, men han tror ikke jeg vet). jeg har bare ett liv og ønsker å dyrke frem mer av mitt sexliv (som desverre ikke fungerer med min mann). Ekteskapet har vel lenge gått mot en slutt og jeg regner med at det vil ta slutt om får år. Har inntrykk av at min mann har misstanke men at han samtidig gir blaffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #15 Del Skrevet 27. mai 2002 Et ekteskap uten sexuelle behov kan skyldes at begge ikke er fornøyd/synes det er blitt kjedelig, og dermed har en hver på si.... Derfor er det viktig å snakke sammen/prøve. Dett er selvopplevd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #16 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg synes litt synd på dere, for å være helt ærlig. Nå er jeg bare 24, og jeg tror det er et ganske stort generasjonsskille mellom meg og dere over 40. Men det virker likevel på meg som om dette i bunn og grunn handler like mye om kommunikasjonssvikt, som om utroskap. For hvis dere kunne hatt de samme seksuelle opplevelsene innenfor ekteskapet, som utenfor... Hadde dere ikke da valgt det første? Når jeg leste dette, ble jeg veldig glad for at jeg har en partner jeg kan prate med om sex, om følelser, og om hva som gjør meg kåt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #17 Del Skrevet 27. mai 2002 Ja, det virker veldig søtt det du skriver du anonym. Du kan prate om alt mulig med din partner. Etter mange år i ekteskp, så er det vel ikke noe vi ikke snakker om. Så du tror ereksjonssvikt skyldes dårlig komunikasjon? Vet om menn som ikke får det til uansett og som ikke kan få medisin mot det pga. sykdom. Her er det snakk om menn i sin beste alder. Tror ikke du skal synes synsd i noen her. Jeg mente vel det samme som deg da jeg var på din alder. Trodde selv at jeg var helt i mot utroskap, var jo fordømmende og satte meg ikke inn i fakta. Tror du skal skaffe deg litt kunnskaper før du uttaler deg. Rita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #18 Del Skrevet 27. mai 2002 jeg er en mann i 40 årene og har selv ikke akkurat fulgt den smale sti her i livet. For noen år tilbake forførte jeg ei religiøs dame på samme alder. Der i gården var det mye uforløste lyster. Hun var av den strikse typen som levde det mange vil kalle et kaldt ekteskap. Men hun myknet etterhvert opp. Livet med hennes mann var temmelig tragisk. Kan bare nevne at oral-sex hørte til ett av tabuene der i gården. Selv har jeg et tragikomisk ekteskap bak meg som jeg helst vil glemme. Jeg lever i en del av landet der det er mange religiøse. Troskapsfanen holdes høyt, men jeg både tror og vet at det også er store mørketall i disse miljøene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 27. mai 2002 #19 Del Skrevet 27. mai 2002 ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #20 Del Skrevet 28. mai 2002 Som mann (gutt??) på 26 må jeg si jeg er småskremt av det som kommer ut av tastaturet til de middelaldrende damene her inne. Jeg stiller meg imidlertid bak det spørsmål som stilles av en yngre jente lenger oppe i tråden, og som betegnende nok overhodet ikke er besvart hittil: ER DET OK FOR DERE AT DERES EKTEMENN OGSÅ F.EKS. TAR SEG EN VILTER TUR TIL CUBA ELLER SYDEN FOR Å OPPLEVE 10-20 ÅR YNGRE KVINNER? Jeg registrerer for øvrig den evig tilbakevendende respons fra mennesker over 40, når disse ikke lenger har noen gode arugmenter: "Jaja, du som er så ung kan jo være så sikker på alt... - spør ungdommen, de vet alt lissom - hihi". Utroskap er naturligvis forkastelig - om det så skjer med spretne sjokoladegutter på Bali eller på disse usedvanlig patetiske "seminarene". Men jeg håper deres ektefeller tar dere på ordet og benytter seg av de unge kvinner som har sansen for eldre og mer erfarne menn. Etter hva dere har klart å lire av dere hittil så må jo det være en utvikling dere virkelig applauderer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå