Gå til innhold

Slør og/eller tiara?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det man "bruker" å ha det med slør versus tiara. Er det vanlig å ha enten slør eller tiara, eller er det noen som har hatt begge deler? Har lyst til å ha så mye "ekstra" som mulig, siden kjolen er så enkel, men det er samtidig viktig at det ikke blir for mye...

Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker sånn at den ene dagen i mitt liv jeg kan pynte meg så masse skal jeg ha både slør og tiara! Om jeg noen gang skal gifte meg da :sjenert:

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg kjøpte et helt enkelt enlags slør og sydde på perler, samtidig har jeg fått låne en Tiara i gull med perler på. Det er gull i kjolen, så sølv ville ikke ha passet helt. Har prøvd kjolen med tilbehøret for mamma, og jeg er super fornøyd:)

Skrevet

sløret er helt enkelt, men tolags, skal ikke ha det foran ansiktet da. Kanskje jeg må kjøpe en rimelig tiara og bare prøve på for å se hvordan det blir :-)

Skrevet

Jeg skal bruke et enlags slør med noen blanke steiner på, og så har jeg kjøpt en sølvfarget hårbøyle med blanke og røde steiner på. Jeg tror det er vanlig å ha både slør og tiara :)

Skrevet

Jeg kun hårbøyletiara, syntes det ble for mye med slør.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg hadde begge deler, men sløret kunne tas av utover kvelden.

Det er masse fine tiaraer og sånne pene hårbøyler og slikt på Etsy og Ebay! Verdt å ta en titt! :)

Skrevet

Jeg hadde begge deler. Men jeg hadde bare et slør som gikk til korsryggen så tok det ikke av på kvelden. Man gifter seg jo (forhåpentligvis) bare en gang og da synes jeg det er lov å pynte seg akkurat så mye man vil :)

Skrevet

Skal ha bare tiara her.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg skal ikke ha noen av delene :) Om du vil ha så mye ekstra som mulig, kan du fint gjøre begge deler! Har du tenkt på om du kanskje vil ha blomster i håret i tillegg/i stedet for slør? Farge gir ofte mye ekstra bling!

Skrevet

Jeg hadde begge deler. Langt slør festet i nakken som ble tatt av etter middagen, og egenlaget tiara.

Skrevet

Jeg skal kanskje ha type enkelt langt slør med diamanter i som jeg fester "nede bak håret" passer seg best til kjolen, og det vil gå litt over kanten på slepet på kjolen. Dette låner jeg av min søster, så jeg vil jo se om det passer sammen med denne Artige jeg nettopp bestilte som jeg skal ha på hodet :D

Skrevet

Jeg hadde både diadem og slør! Veldig enkelt enlagsslør, som rakk ned til korsryggen. Hadde dette diademet og dette sløret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...