mal87 Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Hvordan er det man "bruker" å ha det med slør versus tiara. Er det vanlig å ha enten slør eller tiara, eller er det noen som har hatt begge deler? Har lyst til å ha så mye "ekstra" som mulig, siden kjolen er så enkel, men det er samtidig viktig at det ikke blir for mye... Noen innspill?
Mrs.Shadows Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Jeg tenker sånn at den ene dagen i mitt liv jeg kan pynte meg så masse skal jeg ha både slør og tiara! Om jeg noen gang skal gifte meg da
Gjest Solstråla88 Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Jeg kjøpte et helt enkelt enlags slør og sydde på perler, samtidig har jeg fått låne en Tiara i gull med perler på. Det er gull i kjolen, så sølv ville ikke ha passet helt. Har prøvd kjolen med tilbehøret for mamma, og jeg er super fornøyd:)
mal87 Skrevet 28. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2012 sløret er helt enkelt, men tolags, skal ikke ha det foran ansiktet da. Kanskje jeg må kjøpe en rimelig tiara og bare prøve på for å se hvordan det blir :-)
Superlilje Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Jeg skal bruke et enlags slør med noen blanke steiner på, og så har jeg kjøpt en sølvfarget hårbøyle med blanke og røde steiner på. Jeg tror det er vanlig å ha både slør og tiara
Anglofil Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Jeg kun hårbøyletiara, syntes det ble for mye med slør. Mvh Yvonne
Gjest Tekola Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Jeg hadde begge deler, men sløret kunne tas av utover kvelden. Det er masse fine tiaraer og sånne pene hårbøyler og slikt på Etsy og Ebay! Verdt å ta en titt!
Gjest Doh Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Jeg hadde begge deler. Men jeg hadde bare et slør som gikk til korsryggen så tok det ikke av på kvelden. Man gifter seg jo (forhåpentligvis) bare en gang og da synes jeg det er lov å pynte seg akkurat så mye man vil
Gjest Offensive Pie Skrevet 1. mai 2012 #10 Skrevet 1. mai 2012 Jeg skal ikke ha noen av delene Om du vil ha så mye ekstra som mulig, kan du fint gjøre begge deler! Har du tenkt på om du kanskje vil ha blomster i håret i tillegg/i stedet for slør? Farge gir ofte mye ekstra bling!
lilleGrethe Skrevet 1. mai 2012 #11 Skrevet 1. mai 2012 Jeg hadde begge deler. Langt slør festet i nakken som ble tatt av etter middagen, og egenlaget tiara.
csj061 Skrevet 1. mai 2012 #12 Skrevet 1. mai 2012 Jeg skal kanskje ha type enkelt langt slør med diamanter i som jeg fester "nede bak håret" passer seg best til kjolen, og det vil gå litt over kanten på slepet på kjolen. Dette låner jeg av min søster, så jeg vil jo se om det passer sammen med denne Artige jeg nettopp bestilte som jeg skal ha på hodet :D
Ninnin86 Skrevet 2. mai 2012 #13 Skrevet 2. mai 2012 Jeg hadde både diadem og slør! Veldig enkelt enlagsslør, som rakk ned til korsryggen. Hadde dette diademet og dette sløret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå