Jotunjenta Skrevet 25. januar 2004 #1 Skrevet 25. januar 2004 Jeg hadde endel kviser, og etter noen tips fra internett om å gå til profesjonelle for å få klemt ut kvisene, så gjorde jeg det tilslutt. Brukte 400 kroner på acnebehandling. Fikk masse masker og noe svakstrøms-greier som skulle få igang lymfesystemet eller noe. Og så begynte helvetet; hun stakk og klemte og det var det værste jeg noensinne har vært med på. Etterpå så det ut som jeg hadde fått tømt porene, og var ikke så rød. Men det var for at hun hadde hatt på brunkrem for at det ikke skulle vises. Da jeg fikk vasket og renset ansiktet, og stått opp dagen etterpå, fikk jeg sjokk!!!!!! Jeg er rødprikkete som bare F###.!!!! Hun har klart å fått til verre sår og arr enn når en klemmer selv!!! Og i tillegg så har hun gravd opp mange flere kviser enn jeg trodde jeg hadde. Så jeg ser helt for jævlig ut!! Er det meningen at det skal være sånn?? Føler meg litt "vansiret", jeg.. Snufs.
punkyB Skrevet 25. januar 2004 #2 Skrevet 25. januar 2004 Det ser jo gjerne verre ut rett etterpå da ......
anyvold Skrevet 25. januar 2004 #3 Skrevet 25. januar 2004 De sier du må bli verre før du blir bedre, men gå å spør henne! Hvis hun har gjort noe feil bør du i det minste få igjen pengene! Jeg VET at man blir sånn etter en time hos hudpleier, derfor går ikke jeg dit... jeg vet ikke om jeg klarer den tiden hvor man er "verre".... selv om jeg kan bli helt bra senere.... Hvis du har sår og arr så har hun gjort noe galt,....! Synes det er rart at hun smurte deg inn med brunkrem etterpå også.. litt av poenget med rens og tømming er jo at huden skal bli bra, da virker det litt merkelig å tette porene du nettopp har renset med krem...... du burde heller la huden få puste...! Hmm... gå å spør om hun er utdannet hudpleier, du... Lykke til..!
Gjest Poirot Skrevet 25. januar 2004 #4 Skrevet 25. januar 2004 Alle jeg kjenner ser verre ut etterpå.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #5 Skrevet 25. januar 2004 det blir nok slik, dessverre.... Man må lide for skjønnheten :D Trøst deg med at rødheten går over, og at huden din nå er godt renset i dybden :D
Jotunjenta Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2004 Ok, tusen takk for svar. Da gleder jeg meg til at prikkene går bort og en ny og vakker Jotunjenta treder fram. hehe :D
Gjest Cleopatra Skrevet 25. januar 2004 #7 Skrevet 25. januar 2004 (endret) ..... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Jotunjenta Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2004 Ja, takk! Kan du sende meg pm med sted og telefonnummer til den i Trondheim? Blir vel en stund til jeg tør å prøve på igjen, men det blir vel et nytt forsøk. Er forresten ikke like rød nå, så det går riktig vei.
Gjest Coral Skrevet 26. januar 2004 #9 Skrevet 26. januar 2004 Ja slik blir du :evil: Derfor går jeg heller ikke til slike hudpleiere. Det finnes andre metoder og vet du, som er vel så effektive :D Hudpleieren jeg bruker klemmer aldri på kviser eller sorte prikker, men hun bruker krystallsliping som fjerner det meste av slikt, samt død/tørr hud. Jeg blir litt rød etterpå, men det varer i max en 1/2 time. Etterpå er huden silkemyk og glatt. (Har tlf.nr. til hudpleier i Trondheim og Oslo om du ønsker å ringe for å finne en nært deg.) Er krystallsliping noe alle kan bruke, eller kun om en har problemer med huden? Sliter det mye på huden? Snakket på tlf med en hudpleier jeg skal til om ikke så lenge, og hun sa man fikk godt resultat om man tok en behandling med krystallsliping kombinert med vanlig ansiktspleie. Men har også hørt at det sliter mye på huden, og da jeg ikke har problemer med huden (I forhold til mye kviser/uren hud) lurte jeg på om det egentlig er nødvendig? Er jo ganske dyrt også..
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #10 Skrevet 28. januar 2004 Laserbehandling kan også brukes for å behandle acne. Men der gjelder også det at man kan bli verre før man blir bedre.
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #11 Skrevet 28. januar 2004 Det er sant at det blir verre før det blir bedre, men sminke(les:brunkrem) skal man ikke ha på kviser.. Det burde hudpleieren vite da :o
Jotunjenta Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2004 Ja, synes det med brunkremen var litt snedig, ja. Takk for svar alle sammen!
Gjest Cleopatra Skrevet 28. januar 2004 #13 Skrevet 28. januar 2004 (endret) ..... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå