Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Av og til, når det kommer en facebook melding :P, så håper jeg ofte det er fra damen jeg liker.. :sjenert: Flere som gjør det også? :)

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til, når det kommer en facebook melding :P, så håper jeg ofte det er fra damen jeg liker.. :sjenert: Flere som gjør det også? :)

Absolutt, og det pleier å være en av de fire.

Har aldri ansett meg selv som en pikenes Jens, men nå begynner det å fleske seg til :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Synes bare det er rart. For det piper i høytalerne og med engang håper jeg det er henne xD Slitsomt..

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Jeg pleier håpe det er en gammel venn,men det er det jo aldri :tristbla:

Skrevet

Bra å høre menn og har det sånn. ;)

• Liker 7
Skrevet

jepp melding på tlf og FaceBook :sjenert::rodmer:

kikker nesten heletiden på de to å se om jeg får noe svar at jeg blir snart gal, men får da bare poking isteden får svar :P:ler:

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare sende henne en melding, da?

• Liker 1
Skrevet

Nei.

• Liker 1
Skrevet

Bra å høre menn og har det sånn. ;)

Oh du skulle bare ha visst!

• Liker 2
Skrevet
Oh du skulle bare ha visst!

:jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Skulle ønske den personen følte likedan for meg også. Sukk.

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg skulle til å kjefte på en kompis fordi han skrev til meg her en dag... Var noen annen jeg håpte sendte melding ja :sjenert:

• Liker 3
Skrevet

Nei. Men så er en herken på FB eller har noe behov for å like en dame da.

• Liker 1
Skrevet

ja..hver eneste gang... :sjenert:

Skrevet

Oooh yes! Og hvis det er noen andre som snakker til meg, så kan det faktisk hende at jeg blir skikkelig pissed. For jeg "skvetter" til når jeg ser chatvinduet popper opp eller når jeg hører chatlyden, og bare håper det er han :)

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Nei. Jeg får fnatt av disse meldingene. Skulle ønske folk kunne la meg være i fred.

Skrevet

Nei. Jeg får fnatt av disse meldingene. Skulle ønske folk kunne la meg være i fred.

Ja, det er jo umulig å slette kontoen sin...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper på melding fra din dame? :ler:

Skrevet

Hvorfor logger du ikke av chatten da? Evt logger av for de du ikke ønsker kontakt med

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...