AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Hei, jeg er en ung dame på 31, og har aldri hatt et eneste seriøst forhold. Jeg ser på meg selv om en forholdjente, for jeg liker at det er følelser i bildet og at det er noe mer enn bare sex. Egentlig ville jeg nok helst bare ha hatt en, og at vi skulle giftet oss, men livet mitt ble ikke sånn. Selv fikk jeg mitt første kyss som 18, og jeg var full. Første gang jeg hadde sex var jeg 19, og det var en relativt dårlig opplevelse...Det skjedde i fylla, og jeg ville jo at vi skulle ta det videre, men han avviste meg... Etter dette møtte jeg ikke noen før jeg var 22, og vi hadde et useriøst forhold sammen. Etter litt frem og tilbake i noen mnd dumpet han meg hardt og brutalt til fordel for en annen jente som han holdt på med samtidig med meg... Jeg ble veldig såret, og jeg mistet troen på alt. De siste 8 årene har jeg egentlig bare vært for meg selv, og så sitter jeg her da. Nettopp fylt 31 år, og fortsatt singel. Hva er det egentlig menn vil ha?
Bjørn82 Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Hei, jeg er en ung dame på 31, og har aldri hatt et eneste seriøst forhold. Jeg ser på meg selv om en forholdjente, for jeg liker at det er følelser i bildet og at det er noe mer enn bare sex. Egentlig ville jeg nok helst bare ha hatt en, og at vi skulle giftet oss, men livet mitt ble ikke sånn. Selv fikk jeg mitt første kyss som 18, og jeg var full. Første gang jeg hadde sex var jeg 19, og det var en relativt dårlig opplevelse...Det skjedde i fylla, og jeg ville jo at vi skulle ta det videre, men han avviste meg... Etter dette møtte jeg ikke noen før jeg var 22, og vi hadde et useriøst forhold sammen. Etter litt frem og tilbake i noen mnd dumpet han meg hardt og brutalt til fordel for en annen jente som han holdt på med samtidig med meg... Jeg ble veldig såret, og jeg mistet troen på alt. De siste 8 årene har jeg egentlig bare vært for meg selv, og så sitter jeg her da. Nettopp fylt 31 år, og fortsatt singel. Hva er det egentlig menn vil ha? Menn vil vel ha det samme som du vil. Menn vil ha noen å dele livet med, de gode opplevelsene og de tøffe tidene. De vil ha noen som kan overraske dem med en god middag, eller en tur på kino, skogen, hytta.. De vil ha noen de kan være seg selv sammen med. Noen de stoler på. Den beste sexen har man med den man er glad i. Det gjelder jo for menn også det. Menn vil ha noen som respekterer dem, noen som ser opp til dem og setter pris på dem. 7
Bjørn82 Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 (endret) Dobbelpost.. Endret 27. april 2012 av Bjørn82
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Menn vil vel ha det samme som du vil. Menn vil ha noen å dele livet med, de gode opplevelsene og de tøffe tidene. De vil ha noen som kan overraske dem med en god middag, eller en tur på kino, skogen, hytta.. De vil ha noen de kan være seg selv sammen med. Noen de stoler på. Den beste sexen har man med den man er glad i. Det gjelder jo for menn også det. Menn vil ha noen som respekterer dem, noen som ser opp til dem og setter pris på dem. Men hvor finner jeg sånne menn? Hvordan skal jeg få noen til å legge merke til meg? Jeg har ikke lyst til å kle meg naken for å få oppmerksomhet, bare for å sette det på spissen ... jeg har alltid vært opptatt av å være meg selv, fordi jeg vil at den jeg møter skal like meg som jeg er.
eva-80 Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 (endret) Jeg tror du kanskje kan feile der at du vil ha dønn seriøs forhold med en gang. De kn ble skremt av dette. Jeg opplevde dette selv, opptil flere ganger. Men når jeg slappet av og datet for å se hvordan det går ville de ha mere seriøst. jeg er like ung som deg , også nå i et forhold der han som ville ha seriøst forhold, mens jeg sa at jeg var i grunn ikke interessert i noe. ( pga en vond brudd i fjor sommer ) Se på dating som en lek og mulighet til å utforske , du kan date flere samtidig også uforpliktende sånn at du ender opp med den best mulige kandidaten. Også må du ha ditt eget liv, egne venner, egen økonomi, menn liker ikke klengete damer. Må ha selvtillitt , og om han ikke tar kontakt hver dag så ikke du får panikk og ser verst tenkelig scenario . Håper jeg kunne hjelpe litt og masse lykke til Endret 27. april 2012 av eva-80
Bjørn82 Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Men hvor finner jeg sånne menn? Hvordan skal jeg få noen til å legge merke til meg? Jeg har ikke lyst til å kle meg naken for å få oppmerksomhet, bare for å sette det på spissen ... jeg har alltid vært opptatt av å være meg selv, fordi jeg vil at den jeg møter skal like meg som jeg er. Det er vel ikke så lett som å plukke bær fra lyngen. Men du kan jo begynne med å være sosial, delta i sosiale aktiviteter. Prat med menn, vær deg selv. Felles interesser er jo alltid et veldig godt utgangspunkt for noe videre. Er ikke alle menn som vil være sammen med en kvinne som bare kaster klærne og har sex med dem så fort de har fått øyekontakt. Jeg har trua på at du finner en mann som du vil komme til å like, og som kommer til å like deg, uten at klærne må av samme dag som dere treffes. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Hva er det egentlig menn vil ha? Sex. Noen tar til og med hele dama på kjøpet så lenge de får dette på en regelmessig basis. 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Start med å bare date for gøy, eller fin deg en elsker. Det vil muligens få deg til å slappe mer av og virke mindre desperat. Skaff deg nye venner eller en ny hobby som gjør at du kanskje kan treffe en mann. Lev livet ditt, om du viser at du elsker livet vil du bli mer attraktiv for andre.
Steinar40 Skrevet 28. april 2012 #10 Skrevet 28. april 2012 Start med å bare date for gøy, eller fin deg en elsker. Det vil muligens få deg til å slappe mer av og virke mindre desperat. Skaff deg nye venner eller en ny hobby som gjør at du kanskje kan treffe en mann. Lev livet ditt, om du viser at du elsker livet vil du bli mer attraktiv for andre. Idiotisk "råd"! Tar hun en elsker så vil alle seriøse menn sky henne som pesten. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 Du virker som en perfekt dame for meg, hadde det ikke vært for at du er noen år for gammel. Sikker på at det finnes flere!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #12 Skrevet 29. april 2012 Jeg hadde blitt veldig glad for å møte en som deg. Er litt i samme situasjon selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå