Gå til innhold

Toppen av IDIOTISKE barnenavn! ;S

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søsteren min skal neste uke døpe sønnen sin for Balto Thilander.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn de vanlige måtene å nekte på, men hun nekter, og gutten skal hete det. Jeg vet det er en fare for at min søster ser dette, men jeg sa til henne at jeg kommer ikke over dette, og det må hun bare godta.

BALTO THILANDER, ærlig talt!

http://portadas.videoclubmadison.com/peliculas/4837-balto-aventura-en-la-tierra.jpg

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og nei, Thilander er ikke etternavnet, det er et fornavn, han skal ha et vanlig -sen navn etter det.

Skrevet

det er greit at din søster må "godta" det, men har du tenkt på at her blander du inn en tredje part som vil være lett gjenkjennelig med et slikt navn? spurte du sønnen om det var ok å diskutere ham med navn?

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars unge.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

det er greit at din søster må "godta" det, men har du tenkt på at her blander du inn en tredje part som vil være lett gjenkjennelig med et slikt navn? spurte du sønnen om det var ok å diskutere ham med navn?

Å gud, flisespikker du? Hva med alle andre som diskuterer navn her, de skal vel heller ikke få lov?

• Liker 8
Skrevet

jeg spør deg om en konkret problemstilling - du får heller slå opp ordet "flisespikking" og se hva det betyr.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke folk som hisser seg så jævlig opp over andres navnevalg. Det spiller vel ingen rolle for deg?

Alle navn er gitt med kjærlighet og i beste hensikt. Respekter folks navn.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

jeg spør deg om en konkret problemstilling - du får heller slå opp ordet "flisespikking" og se hva det betyr.

Nå spurte jeg nevøen om hva han synes at jeg prøver å avverge at han får et KJØTER navn og et oppdikta navn. Han smilte litt, gurgla, og tok etter fingeren min. Fornøyd??

• Liker 19
Skrevet

Nå spurte jeg nevøen om hva han synes at jeg prøver å avverge at han får et KJØTER navn og et oppdikta navn. Han smilte litt, gurgla, og tok etter fingeren min. Fornøyd??

Nei, for jeg tror ikke en cm på deg. Jeg synes hele tråden din er patetisk, for det første har ikke du en ting med hva søsteren din kaller kid'en sin - det er ikke ditt problem. For det andre; hvorfor skal det diskuteres her? Hva gjør det fra eller til?

SLå av pc'en, gå ut døren en tur og få litt luft. Det hjelper.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Faen, jeg hadde håpt at min framtidige sønn skulle bli den første med Balto som fornavn (det er et ganske vanlig samisk etternavn).

Skrevet

forøvrig litt vittig at du anonymiserer deg selv, men helt greit kan diskutere navnet til din nevø.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vil barn mobbe barn for navnet?

Ikke uten at foreldrene har lært dem opp til det. Ofte så er det foreldrenes holdninger som skaper mobbere.

Og hvorfor er dette navnet så mye verre enn alle andre navn? Eller kanskje vi skal lage en ny navnelov. Navnene Kari og Ola vil nå være de eneste som er lov å bruke. Så kan vi alle gå der og være like.

• Liker 6
Skrevet

Hahaha, det navnevalget sier så mye om foreldrene, kanskje ikke i positiv forstand, men allikevel. Regner med at det er førstefødte og at de er veldig unge?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Søsteren min skal neste uke døpe sønnen sin for Balto Thilander.

Fint hundenavn.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
:skratte: *mørk mannsstemme* "Hei, jeg heter Balto Thilander, og jeg jobber som lastebilsjåfør, og på fritida liker jeg å pumpe jern og mekke biler".
  • Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

forøvrig litt vittig at du anonymiserer deg selv, men helt greit kan diskutere navnet til din nevø.

Altså, faren min flyttet jo sammen, med en som het Haldis, da jeg var 9 år (og lot meg bo alene, i faren min, sin leilighet).

Og hu hadde jo en datter som Christell.

Jeg fant ut, at de hadde Malteserordenen i slekta.

Er Christell et Malteser-navn, lurer jeg på.

Fordi det er jo ikke et vanlig norsk navn, mener jeg.

Med navne-hilsen

Anonym

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...