AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 ikveld skal jeg på date. og alle plaggene jeg kunne tenke meg og bruke henger på tørkestativet. har du noen tips til hvordan jeg kan tørke de rask? Jeg prøvde hårføner på den ene toppen i 20 minutter men den er fortsatt våt =/ Har heller ikke tid til ut å shoppe :S
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Fortsett med føningen. Og mens du bytter på å føne plaggene, så la dem som ikke bli fønet ligge på badegulvet på varmekablene. Evt spør en nabo om tørketrommel 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Takk! Er så stresset! glemte helt at jeg har naboer rundt meg :-P
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Jeg pleier å tørke klær FORT ved at jeg henger de på et tørkestativ, og setter en ovn under tørkestativet. Jeg passer selvfølgelig på og vender på klærne innimellom, og sitter i det samme rommet og gjør noe annet. Klærne blir tørre på under 1 time
Viella Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Har du en slik ovn som står på gulvet? Jeg fyrer i gang den og legger plagget oppå. Snur litt på det innimellom, og det blir tørt i en fei. Lykke til i kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå