Gå til innhold

Solarium frem til den store dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer dere til å ta solarium (eller på annen måte bli brun :) ) frem til den store dagen eller skal dere være "naturlige" - hvite?

Jeg har sett på kjoler på Finn.no nå (syns det er veldig gøy å se på brudekjoler) og der er det veldig mange som er ganske så bleike på den store dagen...Tror nok jeg skal ta solarium eller brun uten sol-behandling. Syns det er finest å ha litt farge på den dagen jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ta solarium..Ville ikke anbefalt å ta brun uten sol(selvbrunin)

Skrevet

Vi skal ta sol begge to. Jeg får gratis på jobben min, mens han må betale, men uansett blir det ikke så dyrt da. Regner med at begge er litt bleke midt på vinteren så det gjør seg nok med et par timer hver.

Skrevet
Jeg skal ta solarium..Ville ikke anbefalt å ta brun uten sol(selvbrunin)

Jeg har snakket med noen på Allys Beauty Clinique og de sier at det egner seg bra til bryllupsdagen. Men, jeg skal absolutt ikke gjøre det selv!! Grunnen til at jeg vurdere dette er at jeg har så lett for å få 2 hvite prikker bak på ryggen uansett hva jeg gjør..

Skrevet

Tari, hvite prikker etter der skulderbladene treffer senga? I så fall kan du ligge litt på magen når du soler deg.

Skrevet
Tari' date=' hvite prikker etter der skulderbladene treffer senga? I så fall kan du ligge litt på magen når du soler deg.[/quote']

Ja...har prøvd på magen også, men kanskje ikke lenge nok. Får prøve, også kan brun uten sol-behandling være kriseløsning :)

Skrevet

En vennninde av meg gjorde dette på holmen fjordhotell...Og hun fikk så mange skjoller og det ble fort borte...Og det smitter av påklær...

Så hun anbefaller det ikke

Skrevet

Du kan jo prøve det nå så ser du, en venninne av meg lå ganske lenge på magen hver gang vi tok sol nettopp pga dette derfor jeg tenkte å tipse deg. Ikke sikkert det funker for alle men kanskje verdt et forsøk. Jeg vet ikke hvor mye sånn brun uten sol koster jeg?

Skrevet
En vennninde av meg gjorde dette på holmen fjordhotell...Og hun fikk så mange skjoller og det ble fort borte...Og det smitter av påklær...

Så hun anbefaller det ikke

For en utrolig dårlig jobb da.. Dette er en behandling som heter St. tropez som visstnok skal være det samme som brukes på "kjendiser" i Hollywood.. Men, vet ikke om jeg tør etter det du sier..

Skrevet

Ja tari det var dette hun tok....

Det kostet vel noe rundt 600kr

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en flaske St. Tropez i Skottland, den er veldig bra. Jeg vil ikke steke huden min mer enn nødvendig - har begynt å innse at jeg heller vil ha en rynkefri, blek hud enn læraktig, rynkete og solbrun hud...det blir nok sol på bryllupsreisen (med masse solfaktor), vil ikke utsette huden min for solariumstråler i tillegg!

Skrevet

Bare et lite tips; dersom dere tar solarium før Den Store Dagen, kan det være veldig lurt at deres kjære også tar litt sol. Det vil se fryktelig dumt ut med en sommerbrun brud med en lakenhvit brudgom ved siden av. :wink:

Skrevet
Ja tari det var dette hun tok....

Det kostet vel noe rundt 600kr

Da tør jeg ihvertfall ikke, huff - da må jeg begynne å ta solarium nå for jeg er ganske lys i huden. Takk for at du sa ifra. Vet du om noe man kan smøre seg inn med før man tar solarium for å bli fortere brun?

Skrevet

Jeg skal ta sol for ikke å bli dødsblek ved siden av min kjære, han blir brun av å tenke på sola mens jeg må ha tjue timer for å få skille... :roll:

Skrevet
Bare et lite tips; dersom dere tar solarium før Den Store Dagen' date=' kan det være veldig lurt at deres kjære også tar litt sol. Det vil se fryktelig dumt ut med en sommerbrun brud med en lakenhvit brudgom ved siden av. :wink:[/quote']

ja, vi skal begge ta...og det verste er at han har ikke protestert...jeg ville tro at solarium var noe han ville føle var jålete jeg som alt mulig annet av samme type..

Skrevet
[Da tør jeg ihvertfall ikke' date= huff - da må jeg begynne å ta solarium nå for jeg er ganske lys i huden. Takk for at du sa ifra. Vet du om noe man kan smøre seg inn med før man tar solarium for å bli fortere brun?

Om det er noe man kan ta før vet jeg ikke, men jeg har pleid å bruke en bronzekrem etter å ha tatt sol, ikke helt sikker på hva den inneholder eller hvordan den virker, men den gjør at jeg virker brunere. Men forhør deg på solstudioet du skal bruke om hva de har av produkter og hva de anbefaler.

Skrevet

Tari:Da kjøper du deg en krem på solariumet..Men hold deg unna en som heter HOT CHOCOLATE, den gjør deg raskt brun,men er du veldig lys så brenner du deg...

Lykke til

Skrevet
Tari:Da kjøper du deg en krem på solariumet..Men hold deg unna en som heter HOT CHOCOLATE, den gjør deg raskt brun,men er du veldig lys så brenner du deg...

Lykke til

Takk for tipset! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...