Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

http://heidilarsenmakeup.com/wp-content/uploads/2012/04/bollywood-nights4.jpg

Jeg leser fast Heidi Larsen sin sminkeblogg, og jeg synes hun er en fantastisk jente med veldig mye kunnskap og inspirasjon. Jeg fant dette bildet på bloggen hennes (er veldig nylig), og tenkte jeg skulle spørre dere her om folk flest faktisk liker slike øyenbryn? For min del ser det veldig påsminket ut. Tror jeg hadde elsket dem om de faktisk var øyenbryn og ikke for det meste sminke.

Hva synes dere andre her?

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, når man ser så nært innpå ser man jo godt at de påtegnet, men det er ikke sikkert man ser det om man hadde sett personen in real life :)

• Liker 4
Gjest BabyBlue
Skrevet

For påsminket. Sikkert fint på avstand, men om en jente med slike bryn f.eks sitter ved siden av deg på bussen er det ganske tydelig.

AnonymBruker
Skrevet

Fint på avstand, ikke fullt så lekkert up close.

• Liker 2
Gjest Spinell
Skrevet

Jeg ble veldig opphengt i de små hårene som er på veg ut og som hun ikke har fått nappet vekk...

At de ser veldig sminkede ut er jeg enig i, men siden øyesminken ellers er ganske kraftig, antar jeg at det er festsminke hun har lagt, og i dempet belysning får man neppe det samme inntrykket.

Formen på øyebrynene er fin, men hvordan de egentlig ser ut på henne er ikke så lett å få noe inntrykk av når man ikke ser hele ansiktet. En fasong som er riktig på noen kan jo se helt malplassert ut på andre.

• Liker 9
Skrevet

Det ser ofte bra ut på fancy, kunstneriske bilder, eller om man ser noen på litt avstand. Nært på ser det derimot påtegnet og harry ut - særlig når man bruker blyant. Enda verre ser det ut om man har lyse bryn. Har selv lyse øyenbryn, og har vært gjennom tegnefasen. Husker jeg syntes det så kjempefint ut, men nå gremmes jeg når jeg ser på bilder fra den tiden. Jeg var stø på hånda, og det var ikke noe galt med fasongen på brynene, men det ser falskt og hardt ut, lys blyant til tross. Det egnet seg absolutt ikke som hverdagssminke - selv om jeg tydeligvis mente det for noen år siden :fnise:

Bildet du poster er langt fra det verste jeg har sett. Ser også ut som kveldssminke, og da ser det i alle fall hakket mer naturlig ut enn det ville gjort i dagslys. Jeg liker ikke påtegnede øyenbryn, men det kan se bra ut om man fyller inn litt forsiktig med skygge (ikke blyant).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk SÅ LYST å nappe de små hårene som vokser ut under der. Ser hun dem ikke selv? Gleder meg nesten når mine vokser såpass langt ut, da drar jeg det ut, det synes jo ekstra når det er lys hud og mørke bryn :)

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk SÅ LYST å nappe de små hårene som vokser ut under der. Ser hun dem ikke selv? Gleder meg nesten når mine vokser såpass langt ut, da drar jeg det ut, det synes jo ekstra når det er lys hud og mørke bryn :)

Det er lov å glemme seg litt eller slurve iblandt.

• Liker 2
Skrevet

Det der er ikke det verste eksempelet jeg har sett av bryn som har blitt tegnet på, men neei jeg er ærlig talt ingen fan uansett altså. Synes det er greit at folk med veldig lyse bryn prøver å legge litt farge på, men det er veldig lett at det synes og da ser det bare dumt ut. Sminkestreker på panna.

Eksemplet der har jo på én måte klart å tegne veldig bra, men samtidig blir det for kraftig for min del. Ser veldig fjortis ut.

• Liker 1
Skrevet

fromen er fin, den trenger bare rengjøres og tunes opp litt. Og trenger mer definert form helt forerst.

Nærmere inspeksjon skiller klinten fra hveten !

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fan av kraftige øyenbryn, både med tanke på form/tykkelse og med tanke på farger. Liker for eksempel veldig godt lyshårede med tykke, mørke bryn. Et eksempel som dukker opp i hodet mitt er Agyness Deyn. Men, for at jeg skal like falske bryn i denne stilen, må formen se litt naturlig og bustete ut, slik som på Agyness. Formen på jenta i førsteposten, blir for tegneserieaktig for meg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjære vene. Alle kan jo ha en dårlig dag med sminke også. Noen ganger ser en eyeliner fin ut, andre dager ikke like fint.Samme gjelder øyenbryn og annen sminke. Sånn er det sikkert med Heidi også.Alle har forskjellig smak når det gjelder øyenbryn og at det er to hår som ikke er nappet er da virkelig ingenting å henge seg opp i. Det vises da ikke på avstand uansett. Her er det øyenbryn som man ser er tegnet på også, men veldig vakkert : Jeg tror sminkørene vet hva de driver med .http://heidilarsenmakeup.com/wp-content/uploads/2012/04/430035_10150649533869691_22184829690_8976458_1621455203_n.jpg

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Har vært innom bloggen hennes flere ganger. Hun er jo sminkør/makeup artist med blogg om sminking, da syns jeg det er det lov å diskutere sminken hennes. Jeg synes sånne øyenbryn er fine på henne, hun kler de fordi hun sminker seg ganske ekstremt til tider. Men har sett henne med mye mindre markerte øyenbryn. Synes de har en flott form så hvorfor ikke fremheve de?

Men jeg synes de er altfor markerte for mitt ansikt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Sminke er kunst, Heidi er kunstner, slik som mange andre youtube guruer som leker seg med fantastiske farger. Det er utrolig hva der får til ! Mennesker som har behov å slenge med leppa mot andre har ikke det beste selvbildet. Jeg synes Heidi har skrevet et godt innlegg om hvorfor jenter hater hverandre, basert på en video av Jenna Marbles. http://heidilarsenmakeup.com/?p=11498. Les og lær, og kanskje du kjenner deg igjen.

Jeg følger Heidi på facebook, og det er flere amerikanske sminkemerker som har kontaktet henne nettopp pga sminken, og aviser og magasiner har tatt kontakt med henne nettopp på grunn av hennes talent.

Endret av Rainbow81
  • Liker 3
Skrevet

Personlig liker jeg myk form på øyenbryn, ganske tykke. Synes mange av de påtegnede brynene har alt for skarpe kanter og gir litt strengt uttrykk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun har da ikke skrytt på seg å drive med naturlig hverdagssminke og går ikke for en dewy look med lyse øyne. Hun driver mye med ekstremsminke og kostymesminke og jeg synes hun er latterlig flink.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker øyenbrynene hennes! ^^

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...