AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Hvilket vaskeprogram? Et langt eller kort? Sentrifugering? Har lest man skal halvere mengden vaskemidler og at puta/dyna bør tromles med tennisballer, men jeg finner ikke igjen tennisballene jeg brukte forrige gang. Hva kan jeg bruke istedet?
Vegglampe Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 (endret) Hvilket vaskeprogram? Et langt eller kort? Sentrifugering? Har lest man skal halvere mengden vaskemidler og at puta/dyna bør tromles med tennisballer, men jeg finner ikke igjen tennisballene jeg brukte forrige gang. Hva kan jeg bruke istedet? Vi har brukt golfballer.. anbefaler ikke helt da det kan bråke veldig Og de kan bli ødelagte å dele seg. Endret 27. april 2012 av Vegglampe
Gjest Belle Gunnes Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Jeg bruker ikke tennisball, men så har jeg ikke dundyne heller. Bruker finvaskprogrammet og vasker på 40 grader. Sentrifugerer og har den i tørketrommel etterpå. Du bør ikke bruke mye vaskepulver nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå