Gjest Jessheim Skrevet 25. januar 2004 #1 Skrevet 25. januar 2004 Hei! Jeg bruker Opera, og er veldig fornøyd med browseren. Men det som skjer noen ganger, som jeg ikke liker, er at den kjører prosessoren i 100% eller nesten 100%. Tilsynelatende uten noen grunn. Jeg hadde opp VG og noen andre "taber", jeg kjørte absolutt ingen Java-applet eller noe sånt. Er det noen som vet hva som skjer, eller hva jeg kan gjøre? Har veldig lyst til å bruke Opera Det er vedlig viktig for meg at ikke prosessoren kjøres så hardt, fordi jeg har en lap-top med P4- prosessor som blir fort varm og bråker med viftene for å kjøle den ned. Takker for svar
Gjest Jessheim Skrevet 25. januar 2004 #2 Skrevet 25. januar 2004 Ingen? Ikke noen som har opplevd det en gang?
Marianne Skrevet 25. januar 2004 #3 Skrevet 25. januar 2004 Nå har jeg prøvd opera her i dag for å prøve å provosere det frem, men har aldri opplevd det. Men bruker du mailen på opera ? For den bruker prossesoren som bare det når den prøver å koble seg opp til å hente mail. Se at du ikke har noen mailinnstillinger inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå