Syns Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Jeg er 16 år, rundt 168 og veier 63-64 kg. Vil gjerne bygge mer muskler og minke fettprosenten før sommeren, men blir helt utslitt og syk av den type trening som var effektiv før så nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få det til:/ Prøver å spise sunt og variert og prøver å holde meg unna for mye godteri:) Er det noen som er i samme situasjon og som har noen treningstyper i tillegg til ren styrke som kan få meg fiks til sommeren? Takk! 1
Brimi Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Jeg har CFS og lurer på det samme! For å gå ned i vekt(gjelder hvem som helst) så må man forbrenne mer kalorier enn hva man får inn. Problemet er at hvis jeg spiser mindre nå så blir jeg nesten like dårlig som om jeg faktisk er i aktivitet. Men har hørt at vann er veldig bra med folk med kronisk utmattelse. Skal prøve det selv...
Celestia Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Hei dere! Jeg har desverre ingen anelse og ingen forslag, men jeg googlet litt for dere! Kanskje det kan stå noe interessant her? Min lenke
moncabang Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Jeg har også ME og vil også ned litt i vekt. Jeg har kjøpt meg en dvd på play.com som heter 10 minute solution. Det er mange forskjellige dvder i den serien, men jeg har den med styrkeøvelser. Filmen er delt opp i 5 forskjellige økter på 10 minutter hvor hver del trener en del av kroppen. Dette ser ut til å funke for meg, trener da 10 minutter et par ganger i uka. Blir faktisk støl dagen etter. Har prøvd 2 deler samme dag, men det ble for mye, men litt må da være bedre enn ingenting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå