AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Hva er egentlig greia med pene suksessfulle menn som ikke har dame? 2
Remix Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Slenger meg på, Hva er greia med pene suksessfulle damer som ikke har mann? 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Tja, suksessen og utseendet går dem i hodet så de blir aldri fornøyd med andre mennesker?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Tja, suksessen og utseendet går dem i hodet så de blir aldri fornøyd med andre mennesker? Så trist hvis dette er tilfelle......
Gjest Janus Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Definer suksessfull. Jeg vet selvsagt svaret og det er ganske åpenbart i mine øyne.
Gjest Tinkerbell Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 (endret) Jeg tror det er tilfeldig, noen har kanskje fokousert mer på utdannelse, jobb og karriere enn andre. Men husk at man legger mer merke til pene, suksessfulle og single personer enn personer som er single og mindre pene, og som kanskje ikke har en utdannelse. Noen vil være single, andre har blitt litt mer kresene enn det de var osv. Endret 27. april 2012 av Tinkerbell
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 Definer suksessfull. Jeg vet selvsagt svaret og det er ganske åpenbart i mine øyne. Suksessfull er vel hvis man har god jobb man trives i, penger er aldri et problem og man er "viktig" for samfunnet. I og med at du vet svaret, hvilke damer går de suksessfulle pene gutta etter da?
Gjest Janus Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Suksessfull er vel hvis man har god jobb man trives i, penger er aldri et problem og man er "viktig" for samfunnet. I og med at du vet svaret, hvilke damer går de suksessfulle pene gutta etter da? Svaret er så enkelt at det ikke nødvendigvis er en korrelasjon mellom ferdigheter som har gjort deg vellykket på andre områder og hvordan du gjør det med det motsatte kjønn.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 Hva er egentlig greia med pene suksessfulle menn som ikke har dame? De pleier å opptre som playere.
Steinar40 Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Hva er egentlig greia med pene suksessfulle menn som ikke har dame? Det nytter ikke å prioritere dame og familieliv hvis man skal være suksessfull. Da er det dama som må gjøre alt hjemme og støtte ham i stedet. Og slike kvinner vokser ikke på trær.
Pene sko... Skrevet 27. april 2012 #11 Skrevet 27. april 2012 (endret) Hva er egentlig greia med pene suksessfulle menn som ikke har dame? Ja, si det. Det har vel mest med at jeg tilsynelatende ikke kan få det jeg egentlig vil ha. Enten det, eller så viser det seg at hun er over middels materialistisk eller psycho. Life is grand noen ganger. : / Endret 27. april 2012 av Pene sko...
Gjest tancos Skrevet 28. april 2012 #12 Skrevet 28. april 2012 Det er forskjellig. Noen nyter singellivet, noen er for sjenert til å få seg dame, noen leter etter en virkelig pen og grei jente. Jeg har også en teori om at mange jenter ikke tør selv å ta kontakt med pene og suksessfulle gutter rett og slet fordi guttene er "Over min liga".
Gjest Tidssone Skrevet 28. april 2012 #13 Skrevet 28. april 2012 Slenger meg på, Hva er greia med pene suksessfulle damer som ikke har mann? Vi _trenger_ ingen mann, fordi vi allerede er velsignet med så mye annet bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå