Gå til innhold

Sms fra Gutt, men aldri snakket med han.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Når man får en sms fra en gutt jeg har sett på byen på samme utested, aldri hilst på , men vet hva han heter, men ikke snakket med, og han ( han er nærmere 30 år), inviterer meg hjem til seg på en sms..( gudene vet hvor han fant nr)..

Hva synes man om det, og hvorfor ikke ta kontakt på byen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes man om det, og hvorfor ikke ta kontakt på byen?

Sannsynligvis fordi han ikke tør.

Hva synes du om det da? Og hvor gammel er du?

:)

AnonymBruker
Skrevet

TS her...For å¨si det sånn ,dette er en faktisk noen år siden,men her er grunnen ntil jeg tar det opp så lang tid etter..

Den samme kvelden ventet jeg sms fra en jeg er interessert i, jeg hadde ikke lagret nr hans, og trodde hele tiden det var han jeg var interessert i så meldte meg. Så jeg svarte at jeg kom, og tok taxi til han jeg var interessert i. Da jeg kom til vedkommende, åpnet han ikke, og jeg ble jo ganske forbannet, for jeg hadde da brukt 1000 kr på taxi.., derimot er det han andre jeg har skrevet med hele tiden uten å vite det, inntil jeg googlet nr når jeg kom hjem.

Så han fra byen har meldt meg, jeg har sagt jeg kommer, og han var sikker både irritert og skuffet fordi jeg ikke kom. Jeg sendte en melding og beklaget, samtidig som jeg spurte hva han ville med meg. Jeg fikk aldri et svar.

Nå kommer den sykeste delen. Jeg begynte i ny jobb for en mnd, og han sitter to pulter bortfor meg, og det er så pinlig, det er ubehagelig stemning den dag i dag.

jeg er i forhold har familie nå, men han gir meg stadig de blikkene, og jeg liker det ikke helt. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...