Gjest Anonymjente18 Skrevet 25. januar 2004 #1 Del Skrevet 25. januar 2004 Noe jeg har lurt på i det siste. Finnes det mange straight edgere i Norge? Eller noen som er kjent med det i det hele tatt? Er straight edge selv men har lissom aldri møtt noen andre som lever samme livsstil. For de som ikke vet hva sXe er. Det er en livsstil fra punk undergrunnen hvor du gir deg et løfte for livet: Ingen dop, ingen røyk, ingen alkohol og ingen promiskuøs sex. Mange mener at det altså betyr å ikke ha et liv men selv ser jeg ingen ting galt med å holde seg rein. :-? Føler meg stolt over at jeg klarer og alltid har klart å si nei (selv om jeg ikke synes det er noe galt hvis andre vil drikke og røyke). Blir vanskelig til tider å forklare dette til folk for jeg møter som oftes kommentarer som at jeg tror jeg er bedre fordi jeg ikke driver med sånt eller at jeg ikke har et liv, nerd osv. Noen her som har hørt om det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #2 Del Skrevet 25. januar 2004 Ingen dop' date=' ingen røyk, ingen alkohol og ingen promiskuøs sex.[/quote'] Unnskyld meg, er du 18 år og har ingen venner og bekjente som verken doper seg, røyker, drikker alkohol eller har promiskuøs sex?? Jøss, hva er det med dagens ungdom? :o Høres forresten ut som meg selv fram til jeg var tyve, selv om jeg aldri hadde, eller har, hørt om straight edge. Jeg vil tro det finnes mange som deg, selv om de ikke kaller det noe spesielt... Men sorry, du spurte om noen hadde hørt om straight edge, og det har jeg ikke. Forøvrig synes jeg du er tøff som har tatt et valg og står for det. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. januar 2004 #3 Del Skrevet 25. januar 2004 Broren til en jeg kjenner var straight-edger for noen år siden, men om han er det nå vet jeg ikke. Han var fra Lillestrøm. Unnskyld meg, er du 18 år og har ingen venner og bekjente som verken doper seg, røyker, drikker alkohol eller har promiskuøs sex?? Hun sa vel ikke at hun ikke kjente noen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #4 Del Skrevet 25. januar 2004 Joda, alle venner og bekjente utenom 3 røyker, drikker og doper seg. Takk for det. Takk for svaret, Poirot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. januar 2004 #5 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg er veldig måteholden med akohol(var helt avholds inntil for noen år siden), røyker ikke, tar avstand fra dop og tilfeldig sex. Vet ikke om dette teller? Har ikke hørt om straight edge, men er ganske straight. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå