Gå til innhold

Tror jeg skal skremme vekk daten...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var yngre ble jeg mobbet i mange år på skolen. fordi jeg var feit, og fordi jeg var tilflyttet, et veldig lett mobbe-mål for å si det på den måten.

Jeg hevet meg over det, er nå normalt tynn, og ser helt ok ut. Men jeg er usikker på innsiden, selvom de fleste ikke legger merke til det. Jeg har lært meg å gå med hodet hevet. Men nå snur det seg, for nå skal jeg på date...

Jeg har vært på nettsider, og har blitt kontaktet av disse "pene" gutta. Og jeg klarer ikke se selv om jeg er i samme "liga" om dere skjønner. Jeg har fått masse komplimenter her og der, og opplever flørting åpenlyst. Men jeg klarer ikke la være å tenke på at daten kommer til å se meg som den usikre andungen jeg er.. :sukk:

Jeg har feks bare 2 bilder på facebook, bare av ansiktet, på datingsidene det samme, men fler bilder. Av bare ansikt altså. Jeg får spm om hvordan jeg ser ut, om det er en grunn til at det ikke er fler bilder osv osv, og jeg forklarer at jeg ikke liker å bli tatt bilde av, men at jeg ser helt ok ut.

Daten er imorgen, og jeg er livredd........ :sukk: Jeg vil virkelig møte ham, han virker super på alle måter... Snakket med bestekameraten min igår som synes det var rart at daten fortsatt er singel, i forhold til hvordan han ser ut, hva han jobber med, og hvordan han virker som person. Da vi kom frem til at han muligens er veldig kresen på jenter, så ble jeg jo enda mer nervøs...

Kan legge til at jeg har avlyst noen dates fordi jeg ikke føler meg "god" nok. Hva kan jeg gjøre? For jeg VET jo at jeg egentlig er en fin jente, men likevel, kanskje ikke?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg også skrev i en annen tråd her; reduser dine egne forventninger till null. Da har du ingenting å tape.

• Liker 1
Skrevet
Snakket med bestekameraten min igår som synes det var rart at daten fortsatt er singel, i forhold til hvordan han ser ut, hva han jobber med, og hvordan han virker som person. Da vi kom frem til at han muligens er veldig kresen på jenter, så ble jeg jo enda mer nervøs...

Dette kan jeg signere på gjelder mannen min i sin tid.

Men kresen betyr ikke at det er kun FHM damer som er bra nok, tvert i mot!

For jeg VET jo at jeg egentlig er en fin jente, men likevel, kanskje ikke?...

Du ER jo en fin jente, det er jeg sikker på. Jeg aner ikke hvem du er, men du får jo jevnt med bekreftelser! TRO på de! Velg å tro på de!

Jeg hadde ingen tro (dobbeltmoralen lenge leve) på at min nåværende mann skulle se meg som bra nok i starten, siden han innrømet han var ekstrem kresen. Men jo da, vi giftet oss plutselig vi og nå venter vi barn.

Snu det litt du, kanskje HAN ikke er bra nok for DEG? Du har lov å være kresen du også!

Det er jeg, så derfor jeg ikke lot meg skremme sånn innerst inne av at han var kresen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...