Marley24. Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Hei:) Jeg skal til New York og Miami om ikke så lenge og tenkte jeg skulle ta tatovering mens jeg var der borte. Er det billigere å tatovere seg i USA enn hjemme? Noen erfaringer?
Gjest Quake Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Alt er vel egentlig billigere der. Husk å gjør litt research på tattoveringsjappene før du drar.
Brimi Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Ja, det er billigere! Jeg betalte mer for den lille tatoveringen jeg har på handa enn den middels store på ryggen o.O
SoftKitty Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 (endret) Ja det er billigere, men det kommer jo såklart an på artisten også. Jeg har inntrykk av at det er større prisforskjeller der enn det er her i Norge. Hvis du skal tatovere deg av KatVD feks er det nok grisedyrt Hos vanlige tatovører er det billigere da, og uannsett er kursen på din side;) Men du, ikke hopp innom en random tattooshappe på stranda i Miami, gjør litt research på nettet på forhånd og finn en flink artist og bestill time! 1000kr per time er vel ganske vanlig i Norge sånn om du trenger sammenlikningsgrunnlag.. Sikkert noen med mer peil enn meg som kan bekrefte/avkrefte dette. Endret 27. april 2012 av SoftKitty
Marley24. Skrevet 27. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2012 Så bra det er mye billigere da! Det er jo ikke akkurat billig å totovere seg i Norge! SoftKitty: ja, tror jeg skal gjøre litt reasearch først, kjipt å ende opp med en helt elendig tatovering! Jeg skal ha "je ne regrette rien" på hofta. Ca 15 cm langt eller noe. Er det vanskelig å estimere sånn ca pris? Siden det varierer fra sted til sted.
SoftKitty Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Du får ikke noe mer Hepatitt hos en seriøs tatovør i USA enn i Norge vel? 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 Noen tatovører har garanti på etterfylling hvis det av en eller annen grunn skulle forsvinne farge i groprosessen, og da er det jo dumt å gjøre det i USA.
Brimi Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Jeg har gratis påfyll på min, hjelper ikke akkurat når det koster en del å dra dit jeg tok min xD Men, jeg skal tilbake igjen, så det er ikke noe problem^^ Eneste problemet mitt er at jeg vil utvide den jeg har med skrift:-( Lar ikke hvem som helst gjøre det! Lykke til med tatovering!^^
Marley24. Skrevet 27. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 27. april 2012 Sjangsen for hepatitt er vel liten hvis man finner en seriøs tatovør! Kommer til å dra til USA en del fremover pga jobben nå, så det er ikke noe stress med etterfyll:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå