AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Jeg er gravid og har termin en av de kommende dagene. Gjennom hele svangerskapet har familien min og samboeren min vært så snille og støttende, og hjulpet til med alt fra husvask til økonomi (før noen dømmer; vi lider ingen nød økonomisk, men jeg har vært sykemeldt store deler av svangerskapet, og nav har ikke vært så rask med utbetalingene sine, så jeg har ikke synes det var så fett å måtte leve på samboer). Nå har jeg lyst til å på en måte gi noe tilbake, men jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på. Når babyen er blitt litt eldre skal vi ta med mor og far på en fin restaurant, og spandere noe gøy på min søster på 16. Men jeg har lyst til å gjøre noe selv akkurat nå, både for mine foreldre og samboer. Er det noen som har noen forslag til noe fint jeg kan gjøre for de som betyr så mye for meg?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Det er jo ikke en kjempe-greie akkurat, men det er jo alltid hyggelig å bli bedt på kaffe og en god kake. Det er jo begrenset hva du kan planlegge også hvis du har termin nå
Gjest Normalfordeling Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Spander en konsert, teateropplevelse, kino eller send blomster. Uansett så tror jeg mottaker blir glad fordi det vitner om at du har sett og satt pris på deres innsats.
Harlekin Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Så kjekt å lese et sånt innlegg. Dere virker som flotte mennesker alle sammen! Sånn skal familier være Blomster er kjekt til foreldre, samt at dere virkelig lar dem vite hvor mye dere setter pris på dem. Søster på 16: En gave hun ønsker seg? Kommer litt an på hva hun liker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå