AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Det er så TYPISK!! Skal på date for første gang på 2 år, imorgen, og jeg har fått en kvise på haken Noen tips til hva jeg kan gjøre for å fjerne den fort? Hva jeg kan sminke på osv? DAMN you kvisefaen.
Gjest Surrehodet Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Den er der for en grunn..... Det ser ut som en "mensenkvise" som skal signalisere til ham at han ikke skal prøve å fikse på første date. Men kanskje du bare skal la være å pelle på den, så dekke med concealer imorgen, funker det
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Ja, sånn sett er det jo supert med et varsellys i trynet. Men er det ingenting annet jeg kan gjøre enn å dekke den til? Feks tannkrem eller ørevoks eller noen av disse andre kjerrigrådene, men som faktisk virker?
Gjest Haaploes Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Ikke tannkrem! Det kan gjøre alt verre, har jeg hørt. Det samme med pilling. Det som faktisk funker er en isbit eller en teskje som har ligget i fryser/kjøleskap en stund. Gni den på kvisen med jevne mellomrom, så vil den sannsynligvis trekke seg tilbake. Fjerner litt av rødheten også. I tillegg kan jeg anbefale bacimycin-salve (fåes på apotek) som inneholder antibiotika og bokstavelig talt dreper kvisen ved roten. Good luck!
Gjest Surrehodet Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Nah... det virker ikke, fordi du peller på den heletiden om du gjør slik. Er det en slik "kongekvise"? En slik som bare er diger og ikke blir gul men helst lilla? Smink den vekk imorgen, daten legger trolig ikke merke til den uansett :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Takk for svar Det er en sån som ikke vil bli gul ja. Kanskje muligens imorgen midt i daten Jeg skal prøve med isbit, og så skal jeg se om jeg får kommet meg på apotek. Men det er et stykke til nærmeste apotek, så jeg håper på kjerringråd først. ts
Gjest BabyBlue Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 Hvis det er en sånn underjordisk kan jeg gi deg et godt kjerringråd: Hold den halve delen av en minitomat der lenge, eventuelt teip den på, til slutt vil kvisa bli sugd til overflaten og du blir lettere kvitt gugga. Det roer også ned rødhet. Rart, I know, men det funker på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå