jabx Skrevet 26. juni 2012 #341 Skrevet 26. juni 2012 Dette er da allment kjent. Document.no er ikke skyld i hans radikalisering, men han var skribent der. Her er link til alle innleggene hans: http://www.document.no/anders-behring-breivik/ Du er altså skribent på Kvinneguiden, siden du skriver i forumet? Du vet hva en skribent er, ikke sant?
jabx Skrevet 26. juni 2012 #342 Skrevet 26. juni 2012 Redaktøren i document startet nesten magasin sammen med Breivik Du, skal vi pule? Nå har vi nesten pult, siden jeg spurte deg om vi skal pule. Det er resultatet av logikken i din argumentasjon. Fordi Breivik spurte Document.no om de skulle starte magasin, startet de det nesten sammen. Fordi jeg spurte deg om vi skulle pule, pulte vi nesten. Dessuten har det vært allment kjent siden 2003 at document er et høyreekstremt nettsted. Det er ikke høyreekstremt, men du er åpenbart ekstrem selv.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #343 Skrevet 26. juni 2012 Øh, document hadde mer kontakt med Breivik enn som så. Han var jo på møter med dem. Og den eneste grunnen til at de ikke startet magasin med ham var at han ikke hadde nok kontakter. Meningene hans syns de var helt OK. Er ikke det ekstremt så vet ikke jeg. Document er en publikasjon som støtter terror! Hvorfor blir mullah Krekar trakassert av islamofobene fordi han skriver på nettsted mens document-gærningene får gå fritt rundt i samfunnet etter 22. juli? En hån mot ofrene! Bur dem inne! Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #344 Skrevet 26. juni 2012 My two cents, sånn når praten går om hvorvidt document.no er høyreekstremt: For meg blir ikke document.no høyrekstremt av at en del av Breiviks meninger har blitt akseptert der. Dersom du ser gjennom innleggene han har skrevet på document.no, har de stort sett vært strengt verdi-/sosialkonservative, men ikke spesielt konspiratoriske, ikke rasistiske og ikke har de oppfordret til vold. Breiviks konspirasjonsteorier og intense hat mot Arbeiderpartiet, spesielt Brundtland, ble ikke spesielt vektlagt på document.no. I kompendiet, derimot, var dette helt sentralt. Frem til kompendiet ble sluppet fremsto Breivik på nettet som en klart høyreorientert, men hverken voldelig eller ekstrem, mann. Det er ingen tvil om at document.no befinner seg godt utpå høyresiden, men det aller meste som skrives der, og nettstedets konsensus, kan ikke anses for å være høyreekstremt. Overhodet ikke. Selv jeg kan mene at Breivik har en del gode poenger: Og en del helt håpløse. Og det er på jordet å påstå at jeg er høyreekstrem av den grunn. Svært, svært mange kunne vært enige i en sminket versjon av Breiviks ideologiske grunnlag uten at de dermed er høyreekstreme. Og det er denne han har presentert på document.no. Å mene at vi bør slakte enhver som bekjenner seg til islam er høyreekstremt. Å mene at islam er uforenlig med liberale vestlige idealer er ikke høyreekstremt. Anonym poster: 2a7a16bae8552a3fac6c4aa6fb8a9bdb 4
jabx Skrevet 26. juni 2012 #345 Skrevet 26. juni 2012 Øh, document hadde mer kontakt med Breivik enn som så. Han var jo på møter med dem. Nei, han møtte opp på et åpent arragenment i regi av document.no. Og den eneste grunnen til at de ikke startet magasin med ham var at han ikke hadde nok kontakter. Meningene hans syns de var helt OK. Er ikke det ekstremt så vet ikke jeg. Nettopp, du vet ikke. Du dikter bare opp ting etter hvert som du skriver. Document er en publikasjon som støtter terror! På hvilken måte? Hvorfor blir mullah Krekar trakassert av islamofobene fordi han skriver på nettsted mens document-gærningene får gå fritt rundt i samfunnet etter 22. juli? Fordi document.no ikke har begått noen ulovlige handlinger.
Larsern Skrevet 26. juni 2012 #346 Skrevet 26. juni 2012 Redaktøren i document startet nesten magasin sammen med Breivik (den eneste grunnen var at Breivik ikke hadde nok kontakter som kjent). Og sønnen hans, som også var involvert i "internett-krigen mot islam", hadde daglig kontakt med ham i flere år. Dessuten har det vært allment kjent siden 2003 at document er et høyreekstremt nettsted. Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e Her kommer du med udocumenterte påstander. Hva har det med saken å gjøre at sønnen til redaktøren hadde kontakt med Breivik da de verken diskuterte eller planla terrorangrepet?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #347 Skrevet 26. juni 2012 At navnet Rustad i Norge er synonymt med høyreekstreme holdninger og islamofobi, med påfallende linker til Breivik. Hadde terroristen vært muslim og hatt tilsvarende bånd til Islam Net ville islamofobene sittet på sin høye hest og hevdet akkurat det samme. Faktisk er dette ikke spekulasjon, fordi Norge flommet over av islamofobi i noen timer 22. juli da "alle" (uten et eneste bevis" beskyldte muslimer for å stå bak. Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e
jabx Skrevet 26. juni 2012 #348 Skrevet 26. juni 2012 At navnet Rustad i Norge er synonymt med høyreekstreme holdninger og islamofobi, med påfallende linker til Breivik. Det er faktisk ikke det, nei. Hadde terroristen vært muslim og hatt tilsvarende bånd til Islam Net ville islamofobene sittet på sin høye hest og hevdet akkurat det samme. Faktisk er dette ikke spekulasjon, fordi Norge flommet over av islamofobi i noen timer 22. juli da "alle" (uten et eneste bevis" beskyldte muslimer for å stå bak. Hadde Islam Net tatt fullstendig avstand fra handlingene på alle måter som document.no har gjort med Breivik, så hadde de ikke blitt koblet til terroristen.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #349 Skrevet 27. juni 2012 Dessuten har det vært allment kjent siden 2003 at document er et høyreekstremt nettsted. Bare for at marxistene sverte document.no som høyreradikalt betyr ikke at det er det eller at det er allment kjent. Det betyr at visse folk får lov til å spre løgn og hat uten at det får konsekvenser for dem. Anonym poster: 007662d0bc09a5f8ba5a73a77a5f584b
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #350 Skrevet 27. juni 2012 At navnet Rustad i Norge er synonymt med høyreekstreme holdninger og islamofobi, med påfallende linker til Breivik. Men islamofobi er når man er redd for å diskutere islamisering. Jeg tror ungarske jobbik er et eksempel på litt mer radikale holdninger, hvem er rustad og hvem i Norge bryr seg og har hørt om pusekatten bak document.no og er det i det hele tatt blått? Anonym poster: 007662d0bc09a5f8ba5a73a77a5f584b
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #351 Skrevet 27. juni 2012 Det er faktisk ikke det, nei. Hadde Islam Net tatt fullstendig avstand fra handlingene på alle måter som document.no har gjort med Breivik, så hadde de ikke blitt koblet til terroristen. Ja, vi vet alle at det ville det. Krekar har blitt trakassert og til og med kastet i fengsel fordi han har skrevet på et nettsted som ikke er noe verre enn document. Hvorfor får document-gærningene gå fritt rundt? Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e
Larsern Skrevet 27. juni 2012 #352 Skrevet 27. juni 2012 Ja, vi vet alle at det ville det. Krekar har blitt trakassert og til og med kastet i fengsel fordi han har skrevet på et nettsted som ikke er noe verre enn document. Hvorfor får document-gærningene gå fritt rundt? Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e Står du fortsatt ved det du skrev i innlegg #343, eller har du ombestemt deg for å spinne videre på noe annet?
jabx Skrevet 28. juni 2012 #353 Skrevet 28. juni 2012 Ja, vi vet alle at det ville det. Krekar har blitt trakassert og til og med kastet i fengsel fordi han har skrevet på et nettsted som ikke er noe verre enn document. Hvorfor får document-gærningene gå fritt rundt? Krekar har kommet med trusler om både likvideringer og terrorangrep. Document.no har aldri vært i nærheten av noe slikt. Hvorfor får du gå fritt rundt når du lider av like store vrangforestillinger som Breivik? Du er mye farligere enn document.no-gjengen fordi vrangforestillingene dine gjør deg til en livsfarlig person. Jeg tror jeg skal tipse PST om deg, for når vi ser på Breivik ser vi hvor farlige såpass seriøse vrangforestillinger er. 1
Gjest gnækvåg Skrevet 28. juni 2012 #354 Skrevet 28. juni 2012 (endret) Eh...? 22.Juli = soleklart eksempel på kristen/muslimsk/jødisk terrorisme. Hvor kommer Document.no inn i bildet? Hvorfor legges det sånn vekt på dette nettstedet og ikke f.eks musikkstil eller familiestruktur, oppvekkst, hårstil (mange mannlige terrorister har kort hår) og sånt? Politisk motivert sverting tenker jeg Altså, jeg ser på jøder, muslimer og kristne som samme gruppe siden de tror på samme tyranniserende vette. Så jeg legger dette på kontoen til abrahamittisk terrorisme. Meh, kulturellt konservative... Endret 28. juni 2012 av Vanemagi
jabx Skrevet 28. juni 2012 #355 Skrevet 28. juni 2012 Eh...? 22.Juli = soleklart eksempel på kristen/muslimsk/jødisk terrorisme. Hvor kommer Document.no inn i bildet? Hvorfor legges det sånn vekt på dette nettstedet og ikke f.eks musikkstil eller familiestruktur, oppvekkst, hårstil (mange mannlige terrorister har kort hår) og sånt? Politisk motivert sverting tenker jeg Document.no er vel stort sett en gjeng kristne, men ellers enig i at nettstedet er fullstendig irrelevant for Breiviks gjerninger.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #356 Skrevet 28. juni 2012 At navnet Rustad i Norge er synonymt med høyreekstreme holdninger og islamofobi, med påfallende linker til Breivik. Hadde terroristen vært muslim og hatt tilsvarende bånd til Islam Net ville islamofobene sittet på sin høye hest og hevdet akkurat det samme. Faktisk er dette ikke spekulasjon, fordi Norge flommet over av islamofobi i noen timer 22. juli da "alle" (uten et eneste bevis" beskyldte muslimer for å stå bak. Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e Det var flere gode grunner til at man trodde det var en islamist. En islamistgruppe påtok seg skylden for angrepene før man visste at det var ABB. Haha, dumme folk Anonym poster: 98e36f06419a2c96afdd461b0b2f7086
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #357 Skrevet 28. juni 2012 Document.no er vel stort sett en gjeng kristne, men ellers enig i at nettstedet er fullstendig irrelevant for Breiviks gjerninger. document-mannen (Fjordmann?) er visst jøde som Robert Spencer. Synes det bør være mer åpenhet når uflatterende fakta om islamiseringen av Europa pakkes inn i medium der skrekk-sjangeren benyttes. Dette gjør at folk får islamofobi og det resulterer i forstyrrende adferd, benektelse av islamiseringen og aggresiv fremteden for å unngå temaet. Anonym poster: 007662d0bc09a5f8ba5a73a77a5f584b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #358 Skrevet 28. juni 2012 Øh, document hadde mer kontakt med Breivik enn som så. Han var jo på møter med dem. Og den eneste grunnen til at de ikke startet magasin med ham var at han ikke hadde nok kontakter. Meningene hans syns de var helt OK. Er ikke det ekstremt så vet ikke jeg. Meningene han ytret på Document var mainstream sammenlignet med hva andre ytret der. Meninger som ikke var, eller er særlig ytterliggående sammenlignet med snittet i landet. Til og med PST sa jo at de ikke kunne plukket ut Breivik på forhånd, siden han ordla seg såpass normalt på nettet. Document er en publikasjon som støtter terror! Hvorfor blir mullah Krekar trakassert av islamofobene fordi han skriver på nettsted mens document-gærningene får gå fritt rundt i samfunnet etter 22. juli? En hån mot ofrene! Bur dem inne! Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e Resten av innlegget din er ren jalla. Begynn å les på det nettstedet du frykter heller. Du har gjort elendig research. Er ikke enig med de som mener du selv er ekstrem. Men du har store huller i kunnskapsdatabasen din, og du uttrykker deg klønete. Anonym poster: 84eebfcd34ef021e42cc57ac8fbb6660
jabx Skrevet 28. juni 2012 #359 Skrevet 28. juni 2012 document-mannen (Fjordmann?) er visst jøde som Robert Spencer. Synes det bør være mer åpenhet når uflatterende fakta om islamiseringen av Europa pakkes inn i medium der skrekk-sjangeren benyttes. Dette gjør at folk får islamofobi og det resulterer i forstyrrende adferd, benektelse av islamiseringen og aggresiv fremteden for å unngå temaet. Fjordman var da ikke involvert i document.no? Merkelig at du snakker om åpenhet samtidig som du er en ryggradsløs feiging som gjemmer deg bak AnonymBruker-fuksjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #360 Skrevet 28. juni 2012 Eh...? 22.Juli = soleklart eksempel på kristen/muslimsk/jødisk terrorisme. Hvor kommer Document.no inn i bildet? Hvorfor legges det sånn vekt på dette nettstedet og ikke f.eks musikkstil eller familiestruktur, oppvekkst, hårstil (mange mannlige terrorister har kort hår) og sånt? Politisk motivert sverting tenker jeg I det minnste så blir ikke tragedien brukt til å konsekvent 'spre anti-nordisme og hakekorsofobi' som du så pikant kaller det. Uansett, jeg tror forbud skaper terror. Anonym poster: 007662d0bc09a5f8ba5a73a77a5f584b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå