sebastianen Skrevet 16. juni 2012 #281 Skrevet 16. juni 2012 Jeg oppfatter den Anonyme brukeren her som ganske så fascistisk selv. Vekk med alle som ikke er enige liksom. Som eksemplet Geert Wilders, hvorfor fikk han ikke innreisetilatelse? Var det på grunn av hans egne meninger eller pga frykt for muslimske opptøyer ?
jabx Skrevet 16. juni 2012 #282 Skrevet 16. juni 2012 Tull. Alle israelere er militære mål. Alle israelere avtjener 6-7 år med militærtjeneste som okkupantsoldater. Israelske barn har avtjent militærtjeneste? Det er tre år for menn og to for kvinner. Men da er man også ferdig, og er ikke lenger et legitimt militært mål. Måten du prøver å rettferdiggjøre terrorisme på er direkte skremmende. Og alle israelske bosetninger er kolonier på linje med Tysklands planer om å kolonisere Russland. På ingen måte. Men vi ser jo hva slags holdninger du har, så du ligger åpenbart nærmest Tyskland under andre verdenskrig selv. Dette er dokumentert utallige ganger. Jeg kan ikke se at noen av Wikipedias kilder kommer med dokumentasjon. Jeg ser kun tomme påstander. http://www.document.no/2012/05/oksen-versus-pennen/ Og dette skal være et eksempel på en fryktelig fæl tekst? Jeg fikset forresten linken din. http://www.document.no/2012/05/ved-tiarsdagen-for-pim-fortuyns-dod/ Her er mer høyreekstremt piss hvor de hyller rasisten og høyreekstremisten Pim Fortuyn. Den artikkelen handler om mordet. Du mener altså det er greit å drepe islamkritikere?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #283 Skrevet 16. juni 2012 Vennligst ikke lenk til høyreekstreme nettsteder. Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #284 Skrevet 16. juni 2012 Artikkelen om Pim Fortuyn handler ikke bare om "et mord". Det er jo ikke tilfeldig at de dyrker ham på tiårsdagen. Nynazister passer også på merkedagene. Og her forleden hadde Document en lang artikkel om at "Oslo blir mindre hvit". Artikkelen hadde passet som propaganda for Hvit Valgallianse. Og de har invitert bakmennene bak Norsk Israel Senter som skribenter også, vel vitende om at disse er så ekstreme at de er ekskludert fra Det Mosaiske Trossamfund for samarbeid med nazister. Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e
Lutetium 71 Skrevet 16. juni 2012 #285 Skrevet 16. juni 2012 Har ikke lest hele tråden, men dette virker som rene koldtbordet av hitling. AB over her er jo helt forrykt! Innlegg promte rapportert.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2012 #286 Skrevet 16. juni 2012 Øyvind Strømmen (ekspert på ekstremisme, høyre og venstre) sier her i et svarinnlegg på Document.no at Document.no ikke er høyreekstremt, men høyreradikal og nasjonalkonservativ
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2012 #287 Skrevet 16. juni 2012 Glemte lenke: http://www.document.no/2012/06/en-annen-form-for-revisjonisme/
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #288 Skrevet 17. juni 2012 Øyvind Strømmen (ekspert på ekstremisme, høyre og venstre) sier her i et svarinnlegg på Document.no at Document.no ikke er høyreekstremt, men høyreradikal og nasjonalkonservativ Øh, høyreradikalisme BETYR høyreekstremisme. Det er synonymer (slå opp i ordbok/leksikon). Øyvind Strømmen er ingen ekspert på noe som helst, han har såvidt jeg vet ingen fullført utdannelse. Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #289 Skrevet 17. juni 2012 Husby viser til at mange i det høyreradikale miljøet har tatt ansvar fra ham, og viser til at Fjordman senest denne uken skal ha skrevet et innlegg hvor han mener Breivik er syk, og at handlingene var syke. http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/22-juli-terror-oslo-og-utoya/tror-behandling-kan-hjelpe-breivik-3807450.html På engelsk oversettes de synonyme norske ordene høyreradikal og høyreekstrem begge som far right. Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e
Larsern Skrevet 17. juni 2012 #290 Skrevet 17. juni 2012 Øh, Hamas er den lovlige regjeringen i Palestina og sammenlignbart med den norske Gerhardsenregjeringen og Hjemmefronten under 2. verdenskrig. Det er ingenting ekstremt ved å støtte lovlige myndighetene i Palestina. Det som er ekstremt er å støtte okkupantregimet Israel (hvor regjeringen består av høyreekstreme og rasistiske partier). Israel også høyreekstremt? Bevares.. Og når du sier at partier som Hvit Valgallianse, Demokratene, Stopp Innvandringen, Nasjonaldemokratene, NorgesPatriotene m.fl. ikke er høyreekstreme, så sier det alt om ditt politiske ståsted. Ingen av disse har representanter i regjering eller på Stortinget. Og document.no oppfordrer til hat mot muslimer og trykker høyeekstreme skribenter som Geert Wilders, som er så ekstrem at britiske myndigheter gav ham innreiseforbud til Storbritannia. Så document.no er et høyreekstremt nettsted, det aksepterer alle andre Breivik og folk med tilsvarende meninger. Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e Det er krasse beskyldninger du kommer med så føl deg fri til å dokumentere dette. Kanskje legge til en link til en artikkel der som sprer hat eller oppfordrer til noe som du mener er ekstremt. Faktisk tror jeg du også skal slite med å finne leserinnlegg som kan karakteriseres som ekstreme, i motsetning til nettsteder som Dagbladet.no, VG.no osv, eller er disse ekstreme også?
Gjest Kaxxy Skrevet 17. juni 2012 #291 Skrevet 17. juni 2012 Nei, ikke forby! Vi er da ikke Kina! Der vil alltid være høyreekstreme, ekstreme muslime og ekstreme på venstresiden. De finner en måte å kommunisere på uansett, og internett burde være fritt her i Norge.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #292 Skrevet 18. juni 2012 Ingen av disse har representanter i regjering eller på Stortinget. Likevel støtter document.no disse partiene Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e
Larsern Skrevet 18. juni 2012 #293 Skrevet 18. juni 2012 Likevel støtter document.no disse partiene Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e Javel, og hva baserer du dette på?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #294 Skrevet 18. juni 2012 Heisann. Jeg må bare si tusen takk til noen av Document-motstanderne i denne tråden De skrev en rekke navn som Robert Spencer, Bat Ye'Or, Geert Wilders osv og det fikk meg til å søke på dem på nett. Det jeg trodde skulle være "ondskapsfulle høyreekstreme ekstremister" var istedet mennesker med masse kunnskap og interessante poeng! Jeg ble helt overrasket da de ikke akkurat var slik jeg hadde sett for meg Så tusen takk til dere som spyr ut totalitært hat, og ønsker et samfunn hvor man faktisk knebler meningsmotstandere - dere fikk meg til å utvide horisonten og lære noe nytt. Takk Anonym poster: 09a5a1f2dea5f79c51648d7d3754eb17 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #295 Skrevet 18. juni 2012 Heisann. Jeg må bare si tusen takk til noen av Document-motstanderne i denne tråden De skrev en rekke navn som Robert Spencer, Bat Ye'Or, Geert Wilders osv og det fikk meg til å søke på dem på nett. Det jeg trodde skulle være "ondskapsfulle høyreekstreme ekstremister" var istedet mennesker med masse kunnskap og interessante poeng! Jeg ble helt overrasket da de ikke akkurat var slik jeg hadde sett for meg Så tusen takk til dere som spyr ut totalitært hat, og ønsker et samfunn hvor man faktisk knebler meningsmotstandere - dere fikk meg til å utvide horisonten og lære noe nytt. Takk Anonym poster: 09a5a1f2dea5f79c51648d7d3754eb17 Fint for deg at du har oppdaget Anders Behring Breiviks favorittforfattere da (som alle regnes som høyreekstreme og rasistiske). Kanskje du også kan skrive et manifest? Og publisere det på document.no? Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e
Larsern Skrevet 18. juni 2012 #296 Skrevet 18. juni 2012 (endret) Fint for deg at du har oppdaget Anders Behring Breiviks favorittforfattere da (som alle regnes som høyreekstreme og rasistiske). Kanskje du også kan skrive et manifest? Og publisere det på document.no? Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e Er dette virkelig det beste du får til? Og så forsøker du å hitle tråden slik at den blir stengt? Endret 18. juni 2012 av Larsern 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #297 Skrevet 18. juni 2012 Fint for deg at du har oppdaget Anders Behring Breiviks favorittforfattere da (som alle regnes som høyreekstreme og rasistiske). Kanskje du også kan skrive et manifest? Og publisere det på document.no? Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e Hva slags hersketeknikk er dette? Jeg er en kvinne i slutten av 20 årene, som setter pris på frihet og demokrati. Det er veldig få mennesker der ute som ser ut til å bry seg om de menneskene som utsettes for æresdrap, tvangsekteskap, homofiles rettigheter osv. Jeg synes Breivik er en kaldblodig morder og til syvende og sist er det han selv som er ansvarlig for de grufulle handlingene. Men hvis du absolutt skal trekke "Breivik kortet", så burde du vel heller rette skarp kritikk mot de som spilller World of Warcraft?? Anonym poster: 09a5a1f2dea5f79c51648d7d3754eb17 1
Larsern Skrevet 18. juni 2012 #298 Skrevet 18. juni 2012 Hva slags hersketeknikk er dette? Jeg er en kvinne i slutten av 20 årene, som setter pris på frihet og demokrati. Det er veldig få mennesker der ute som ser ut til å bry seg om de menneskene som utsettes for æresdrap, tvangsekteskap, homofiles rettigheter osv. Jeg synes Breivik er en kaldblodig morder og til syvende og sist er det han selv som er ansvarlig for de grufulle handlingene. Men hvis du absolutt skal trekke "Breivik kortet", så burde du vel heller rette skarp kritikk mot de som spilller World of Warcraft?? Anonym poster: 09a5a1f2dea5f79c51648d7d3754eb17 Eller de som liker heksehyl og gelékrokodiller.. "Åja.. du liker heksehyl sier du, ja det sier en god del om slike som deg det.." 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #299 Skrevet 18. juni 2012 Eller de som liker heksehyl og gelékrokodiller.. "Åja.. du liker heksehyl sier du, ja det sier en god del om slike som deg det.." Haha, det er godt det er noen som forstår Av og til kan jeg finne på å smile litt også, det må sikkert også være et tegn på ett eller annet ekstremt Anonym poster: 09a5a1f2dea5f79c51648d7d3754eb17
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #300 Skrevet 19. juni 2012 Hva slags hersketeknikk er dette? Jeg er en kvinne i slutten av 20 årene, Nope, du er en mann i 60-årene. Og ingen hitling her, bare påpekning av fakta. Du sier at du er så inspirert av Robert Spencer, Bat Ye'or og Geert Wilders. Og hva har Dagbladet å si om dem? De var Breiviks helter. Robert Spencer er i følge Anti Defamation League sin direktør Abraham Foxman en ekstremist som fremmer en konspirasjonsteoretisk antimuslimsk agenda, og leder organisasjoner som i følge Anti Defamation League og Southern Poverty Law Center er ekstremistiske hatgrupper. Bat Ye'or er opphavspersonen til det som i følge forskerne Marján og Sapir er en "ekstremistisk konspirasjonsteori" ("Eurabia"), som inspirerte Anders Behring Breivik. Geert Wilders er en ekstremist, som ble utestengt fra Storbritannia av den britiske innenriksministeren av denne grunnen. Når jeg diskuterer med høyreekstreme, så får de tåle at anerkjente fakta påpekes. Jeg kan grave opp ikke bare et tonn, men en hel fjellkjede med anerkjente kilder som påpeker at Geert Wilders, Bat Ye'or, Robert Spencer og de andre personene du trekker frem anses som høyreekstremister og rasister. Det har vært masse fokus på at nettopp disse personene var Breiviks inspiratorer. Noe jeg tror du vet godt. Anonym poster: 91e324fd4679c41a9cba547b8df7378e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå