AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #21 Skrevet 27. april 2012 Joda. http://no.wikipedia.org/wiki/Islamofobi Nei. Det er et tullebegrep. Islam er farlig, mens fobier er frykt for noe som er ufarlig. 6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #22 Skrevet 27. april 2012 Nei. Det er et tullebegrep. Sier hvem? ABB?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #23 Skrevet 27. april 2012 Ja, forby dem. De er ekstreme og lovpriser Breivik. FrP har tatt avstand fra ABB. Det har nok DLF også. 2
sebastianen Skrevet 27. april 2012 #24 Skrevet 27. april 2012 Joda, og i samme åndedrag alle nettsider som ligger til venstre for Sv . La oss stenge ned flere og flere sånn at det tilslutt fremstår som om det ikke finnes andre meninger enn H og Ap sine , de er uansett nesten like. Ytringsfrihet er uansett en overvurdert rettighet, folk er ikke så avhengige av å få si sin mening, det er langt viktigere at ingen blir såret. 6
Skyld Skrevet 27. april 2012 #25 Skrevet 27. april 2012 De har ikke noen rett til å ha no.-domene for å spre den brune gørra si. Myndighetene trenger ikke tilrettelegge for nazipropaganda. Så lenge de ikke bryter loven, så har de like rettigheter som deg og meg. 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #26 Skrevet 27. april 2012 Joda, og i samme åndedrag alle nettsider som ligger til venstre for Sv . La oss stenge ned flere og flere sånn at det tilslutt fremstår som om det ikke finnes andre meninger enn H og Ap sine , de er uansett nesten like. Ytringsfrihet er uansett en overvurdert rettighet, folk er ikke så avhengige av å få si sin mening, det er langt viktigere at ingen blir såret. Når noen føler seg krenket er det overtrådt en grense (Gunn-Elin Aa. Bjørneboe)
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #27 Skrevet 27. april 2012 FrP har tatt avstand fra ABB. Det har nok DLF også. Det ser slik ut. Etter vårt syn er terroristens meninger skrullete. De har ingen virkelighetsforankring, de har intet snev av noen rasjonell begrunnelse. Terroristen er en ubetydelig, talentløs person som ikke har klart å gjøre noen karriere eller noe inntrykk på noen gjennom legitime virkemidler. Skal man bekjempe en som denne terroristen, hans meninger, hans meningsfeller og hans viktighet er det best å vise likegyldighet. Det beste ville være om alle aviser, alle TV-kanaler, og publikum generelt ignorerte ham. http://stemdlf.no/node/5157 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #28 Skrevet 27. april 2012 Jeg mener de som står bak document.no burde vært tiltalt sammen med ABB. For å ha inspirert ham og spredt hatpropaganda mot muslimer.
sebastianen Skrevet 27. april 2012 #29 Skrevet 27. april 2012 Når noen føler seg krenket er det overtrådt en grense (Gunn-Elin Aa. Bjørneboe) Jeg regnet egentlig med at dere skjønte jeg var ironisk. De populære meningene trenger ikke ytringsfrihetens vern. Det er det de upopulære som gjør. 3
sebastianen Skrevet 27. april 2012 #30 Skrevet 27. april 2012 Jeg mener de som står bak document.no burde vært tiltalt sammen med ABB. For å ha inspirert ham og spredt hatpropaganda mot muslimer. Jeg synes du har en facistisk tankegang. 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #31 Skrevet 27. april 2012 Ja, forby dem. De er ekstreme og lovpriser Breivik. Dette er hatpropaganda mot FrP og DLF. 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #32 Skrevet 27. april 2012 Det ser slik ut. Etter vårt syn er terroristens meninger skrullete. De har ingen virkelighetsforankring, de har intet snev av noen rasjonell begrunnelse. Terroristen er en ubetydelig, talentløs person som ikke har klart å gjøre noen karriere eller noe inntrykk på noen gjennom legitime virkemidler. Skal man bekjempe en som denne terroristen, hans meninger, hans meningsfeller og hans viktighet er det best å vise likegyldighet. Det beste ville være om alle aviser, alle TV-kanaler, og publikum generelt ignorerte ham. http://stemdlf.no/node/5157 DLF stod bak kampanjen "Ja til krig mot Irak". Sjekk lenken til DLFs hjemmeside, skrevet av Vegard Martinsen. http://home.no/jatilkrig/artikler/
sebastianen Skrevet 27. april 2012 #33 Skrevet 27. april 2012 DLF stod bak kampanjen "Ja til krig mot Irak". Sjekk lenken til DLFs hjemmeside, skrevet av Vegard Martinsen. http://home.no/jatilkrig/artikler/ So ? 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #35 Skrevet 27. april 2012 DLF stod bak kampanjen "Ja til krig mot Irak". Sjekk lenken til DLFs hjemmeside, skrevet av Vegard Martinsen. http://home.no/jatilkrig/artikler/ Hva så? Å knuse Saddam har ingenting med ABB å hylle ABB å gjøre. 1
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2012 #36 Skrevet 27. april 2012 Anders Behring Breivik var aktiv skribent på document.no, som har kampen mot muslimene som hovedsak. Burde denne type nettsteder få fortsette å publisere på norske domener? Mener du det så kan du likegodt legge ned KG også. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #37 Skrevet 27. april 2012 Ja, forby dem. De er ekstreme og lovpriser Breivik. Breivik er ikke den eneste som har et forskrudd virkelighetsbilde, ser jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #38 Skrevet 27. april 2012 Jeg mener de som står bak document.no burde vært tiltalt sammen med ABB. For å ha inspirert ham og spredt hatpropaganda mot muslimer. Før du sier at noen har spredt hatpropaganda mot islam bør du ta i betraktning hvilken hatpropaganda islam er mot alle ikke-muslimer. Les Koranen og Hadith du, så kanskje du skjønner litt mer av hvor kritikken mot islam kommer fra. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #39 Skrevet 27. april 2012 Si meg, har noen av dere som er så anti faktisk tatt dere tid til å lese inne på Document? Det er faktisk ganske mye interessant som debateres, ofte saker jeg kunne ønske det sto litt mer om i de store nettavisene - men som sjeldent dukker opp.. Skal det ikke være lov å debatere? Jeg synes det er skemmende hvor lite noen av dere verdsetter ytringsfriheten, og ikke minst respekterer den. Er dere uenig, så bruk kraften av ord - det er liksom det et demokrati handler om... Og til slutt, slutt å bruke ABB som en hersketeknikk. Ingen andre kan holdes ansvarlig for det han har gjort enn han selv. Og hvis dere mener noe annet, så får dere begynne å hate personer som winston Churchill og Ghandi også - begge bl.a sitert i manifestet hans visstnok. Er så drit lei at det ikke skal gå an å være et fritt menneske i et demokrati - bare fordi èn galning tydeligvis ikke kunne være det! 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #40 Skrevet 27. april 2012 Document.no er ren nazisme og ingenting annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå