Lullu Skrevet 26. januar 2004 #21 Del Skrevet 26. januar 2004 Vil også legge til at planen min egentlig var å kjøpe bunad. Men det blir nok litt i det dyreste laget.. Får spare noen år til på den gaven ja. Hadde jo vært gøy. Han ønsker seg så bunad, og jeg har fra før. Mulig jeg vinner i Lotto i mellomtiden Koster jo søren meg 21 000,-!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 26. januar 2004 #22 Del Skrevet 26. januar 2004 vi kommer nok til å finne på noe morro til hverandre siden vi gifter oss i en ambassade, kommer vi jo til å vokne opp i en by i utlandet, så jeg har tenkt å gi ham billetter til noe vi kan gjøre en av de to første dagene etter bryllupet (etter det reiser vi hjem eller videre) et annet godt alternativ synes jeg er noe til bryllupsreisen.. nye badebukser, noen billetter, solbriller osv dyre gaver blir det ikke.. tipper min til han blir på 3-400 kr.. poenget er jo ikke å bruke masse penger, men å gi en oppmerksomhet i forbindelse med den store anledninge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. januar 2004 #23 Del Skrevet 26. januar 2004 Jegbhar fått en ny ide - tror jeg skal gi ham en skikkelig fin genser fra Dale of Norway. Det var min tippoldefar som grunnla fabrikken i 1879 (trormjeg det var), så det hadde vært litt gøy. Og så har han ingen sånne gensere, og det er praktisk om vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 26. januar 2004 #24 Del Skrevet 26. januar 2004 flott ide popelka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 26. januar 2004 #25 Del Skrevet 26. januar 2004 Vi skal gi morgengave til hverandre. Jeg hadde tenkt til å gi ham dykkerlappen, men siden han fikk greie på det, så har jeg begynt å tenke på andre ting. Han skal ta jegerprøven nå (starter om en uke) så det kan hende at jeg gir han en rifle. Jeg hadde også tenkt på en weekend til London (så han kunne få dra på fotballkamp), men siden vi har fått greie på at vi får bryllupsreise av foreldrene mine, så blir det litt vel mye reising. Jeg nevnte en gang sånne fotografbilder som dere forteller om, men det var tydelig at han ikke hadde helt sansen for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. januar 2004 #26 Del Skrevet 26. januar 2004 Siden vi skal på en ganske dyr bryllupsreise, sier vi at det er morgengaven til hverandre. Det er nok utgifter i forbindelse med bryllupet, så vi har blitt enige om å droppe det. Minner fra dagen vil vi vel ha allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 26. januar 2004 #27 Del Skrevet 26. januar 2004 Ja, vi har tenkt å ha morgengaver. Jeg for min del har tenkt å overraske ham med fallskjermhopp, noe han har vanvittig lyst til å prøve en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 26. januar 2004 #28 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg hadde også tenkt på en weekend til London (så han kunne få dra på fotballkamp)' date=' men siden vi har fått greie på at vi får bryllupsreise av foreldrene mine, så blir det litt vel mye reising.[/quote'] for mye reising?? :o en ukjen problemstilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 26. januar 2004 #29 Del Skrevet 26. januar 2004 Kampene er jo på høsten, så hvis han skal få med seg en fotballkamp må vi sikkert dra så og si direkte fra bryllupsreise til London. (Bryllupet er 14. August, og vi drar sikkert på 2 ukers bryllupsreise et par uker etter bryllupet. Da er vi jo allerede langt uti September!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #30 Del Skrevet 26. januar 2004 Kampene er jo på høsten' date=' så hvis han skal få med seg en fotballkamp må vi sikkert dra så og si direkte fra bryllupsreise til London. (Bryllupet er 14. August, og vi drar sikkert på 2 ukers bryllupsreise et par uker etter bryllupet. Da er vi jo allerede langt uti September!)[/quote'] Men, tenk så gøy for han!! Om han er like fotballidiot som min samboer ,så må det jo være en topp gave selv om "det blir litt vel mye reising" :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nybrud Skrevet 26. januar 2004 #31 Del Skrevet 26. januar 2004 Men Hallingbrud, i England er det jo seriekamper vinteren igjennom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #32 Del Skrevet 26. januar 2004 Men Hallingbrud' date=' i England er det jo seriekamper vinteren igjennom![/quote'] Det er sant, serien begynner vel i september/oktober? Omvendt av oss ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 26. januar 2004 #33 Del Skrevet 26. januar 2004 Gjør det?! (Som dere skjønner, så er ikke jeg fotballidiot sånn som kjæresten...) Da går det jo allikevel, da! Da er det bare økonomi-spørsmålet, da... Dette må undersøkes! Det er vel ingen som vet hvor man kjøper kamp-billetter?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 26. januar 2004 #34 Del Skrevet 26. januar 2004 http://www.fotball-billetter.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 27. januar 2004 #35 Del Skrevet 27. januar 2004 Synes morgengaver er en flott og hyggelig tradisjon, så vi valgte å gi hverandre en liten gave. Synes det er koselig å gi bort gaver jeg, både til spesielle anledninger og ellers. Også er jo gaven et hyggelig minne i ettertid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 27. januar 2004 #36 Del Skrevet 27. januar 2004 Han får korgengave av den enkle grunn at han har bursdag den dagen! Kjøper han noen til meg, blir jeg glad, men gjør han det ikke, er det ikke verdens undergang! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå