Gjest MammaMELK Skrevet 27. april 2012 #1 Del Skrevet 27. april 2012 Er det gjort noe forskning på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mjaow Skrevet 27. april 2012 #2 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg vet ikke om det er gjort noen forskning på det. Men jeg tror det er ytterst få fugler som har høydeskrekk da de er laget for å kunne fly. Tror det er et mindretall av mennesker som har angst for å bruke beina også (om du ser bort i fra latsabbene som ikke kommer seg opp av sofaen) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #3 Del Skrevet 27. april 2012 Ja. http://www.google.com/search?q=birds+fear+of+heights Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mjaow Skrevet 27. april 2012 #4 Del Skrevet 27. april 2012 haha! javel, da lærte jeg noe nytt idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 28. april 2012 #5 Del Skrevet 28. april 2012 Mye mulig at de fuglene som engang hadde høydeskrekk, er pingviner og strutser nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #6 Del Skrevet 28. april 2012 Mye mulig at de fuglene som engang hadde høydeskrekk, er pingviner og strutser nå. Sikkert en trøstespisende fugl med angst, som er opphavet til pingvinene! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G_25 Skrevet 26. mai 2012 #7 Del Skrevet 26. mai 2012 Kanskje det er vi som er årsaken til at fugler evnt utvikler høydeskrekk? Vi har de jo i bur. Undulater ol. Lurer på hva de hadde tenkt hvis de fikk fly fritt... "Å i hælvete, hva gjør jeg nå?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #8 Del Skrevet 26. mai 2012 Kanskje det er vi som er årsaken til at fugler evnt utvikler høydeskrekk? Vi har de jo i bur. Undulater ol. Lurer på hva de hadde tenkt hvis de fikk fly fritt... "Å i hælvete, hva gjør jeg nå?" Jepp, ene undulaten vi hadde var sånn. Spaserte rundt på stuegulvet i en time før den så hva undulatevennen gjorde oppe på bokhyllen, og prøvde på det samme. Han forble en gulvundulat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 26. mai 2012 #9 Del Skrevet 26. mai 2012 For en problemstilling Altså, jeg jobber i høyden, ikke fuglehøyde, inntil 20m over bakken. Jeg har høydeskrekk, men bare til jeg vet at jeg er så høyt at jeg vet at jeg ikke får vondt når jeg lander :gjeiper: Fuglehjernen er på størrelse med ei nøtt, så fjærkreenes risikovurdering ved arbeid i høyden er vel... ikke tilstedeværende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 27. mai 2012 #10 Del Skrevet 27. mai 2012 Kanskje det er vi som er årsaken til at fugler evnt utvikler høydeskrekk? Vi har de jo i bur. Undulater ol. Lurer på hva de hadde tenkt hvis de fikk fly fritt... "Å i hælvete, hva gjør jeg nå?" Undulater er håpløse flygere. De bråker noe helt forjævlig fordi de ikke kan bruke vingene effektivt, og krasjer og krasjlander i ett kjør. Jeg har opplevd å få undulat i spaghettien en gang. Flapp-flapp-flapp-pip-splætt! Men artig, da. Anyway, jeg sier ingenting på at en fugl som har så lite kontroll i lufta, utvikler høydeskrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 2. juni 2012 #11 Del Skrevet 2. juni 2012 Jepp, ene undulaten vi hadde var sånn. Spaserte rundt på stuegulvet i en time før den så hva undulatevennen gjorde oppe på bokhyllen, og prøvde på det samme. Han forble en gulvundulat. Haha, sånn var min også. Han kunne ikke fly det første året vi hadde ham. Selv om vi gjorde mange forsøk på å få han til å lære det. Type kaste han opp i lufta og se hvor langt han kom. I begynnelsen glidefløy han (i den grad en krakilsk flaksende undulat kan glidefly) fra der vi kastet han opp, og i en pen diagonal linje ned til gulvet. Tror det tok to år før han klarte å ta en runde eller to i stua før han landet med et "MIPFF", og ytterligere ett år før han klarte å fly fra ett sted og lande på en pinne. Vi tok han ofte ut fra buret og gav han litt flytid, men han holdt seg som regel vaglet et sted. Tror ikke han likte høyder i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå