Gå til innhold

Mindre legger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg er ei jente som trener ganske mye og er stort sett fornøyd med kroppen min. Jeg er ca. 160 høy og veier rundt 56 kilo. Det eneste som plager meg er leggene mine! Syns de er veldig store i forhold til resten av kroppen og jeg lurer fælt på hvordan de kan bli mindre?

Først hører jeg at jeg bør løpe, så hører jeg at jeg slettes ikke bør løpe og belaste leggene mye.

Hva bør jeg trene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Jeg er ei jente som trener ganske mye og er stort sett fornøyd med kroppen min. Jeg er ca. 160 høy og veier rundt 56 kilo. Det eneste som plager meg er leggene mine! Syns de er veldig store i forhold til resten av kroppen og jeg lurer fælt på hvordan de kan bli mindre?

Først hører jeg at jeg bør løpe, så hører jeg at jeg slettes ikke bør løpe og belaste leggene mye.

Hva bør jeg trene?

Med mindre det er fett som gjør leggene dine store så vil nok ikke trening gjøre dem mindre. Muskelfordeling er ofte et resultat av trening og genetikk.

Skal du redusere fettmengden anbefaler jeg at du gjør noe mest kostholdet først og fremst. Trening bør du drive med uansett med mindre du har en veldig fysisk krevende jobb.

Jogging er ikke farlig, men det anbefales å jogge i ulendt terreng og i motbakke. Nedoverbakke og hardt underlag er det som sannsynligvis skaper størst risiko for skader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...